خبرنگاران اشتغال همسو با شرایط جدید اقلیمی در پلدختر ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، خرم اباد - خبرنگاران بخشدار مرکزی پلدختر گفت: باتوجه به شرایط اقلیمی جدید و تغییرات حریم رودخانه و مسیل ها و با احترام به طبیعت باید تغییراتی در جهت زندگی پایدار و اشتغال همسو با شرایط جدید اتخاذ گردد.

خبرنگاران اشتغال همسو با شرایط جدید اقلیمی در پلدختر ایجاد گردد

مرتضی کاییدی روز سه شنبه در جلسه پروژه مشترک اشتغال زایی منطقه سیل زده لرستان گفت: وقوع سیل فروردین ماه سال گذشته شرایط اقتصادی اهالی منطقه را تغییر داده و با از بین رفتن بسیاری از پمپاژهای آبرسانی و موتور پمپ ها زندگی روزمره مردم دستخوش تغییراتی شده است.

وی اضافه نمود: بر اثرسیل زمین های کشاورزی و باغات کنار رودخانه و مسیل ها در شهرستان پلدخترتخریب شده و بیکاری مفرط قشر آسیب پذیر را فرا گرفته و تا به امروز این مسائل ادامه دارد.

بخشدار مرکزی پلدختر بیان نمود: این گونه مسایل و مسائل موجود ایجاب میکند همان طور که برای بازسازی خانههای تخریب شده ناشی از سیل اقداماتی انجام میگیرد ضرورت دارد برای احیاء مشاغل نیز در این شهرستان حساب شده و با طرح و برنامه عمل کرد.

وی اضافه نمود: اعطای وام و تسهیلات اقتصادی بدون مطالعه برنامه و آموزش های لازم موجب مقروض شدن کشاورزان و دامداران به بانک ها شده از این رو پیش از احیا کسب و کارها باید ابتدا مطالعات میدانی انجام گیرد و براساس احتیاج منطقه و طرح جامع شیوه های راه اندازی مشاغل جدید به اهالی معرفی و آموزش داده گردد.

این جلسه با حضور معاونان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، روسای دستگاه های اجرایی، شورا و دهیاران بخش مرکزی پلدختر درمحل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اشتغال همسو با شرایط جدید اقلیمی در پلدختر ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشتغال همسو با شرایط جدید اقلیمی در پلدختر ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید