راه حل سفر مقرون به صرفه برای تعطیلات کریسمس سال جاری

به گزارش وبلاگ زیبا، رزرو زودهنگام بلیت سفرهای خارجی برای تعطیلات دسامبر!

راه حل سفر مقرون به صرفه برای تعطیلات کریسمس سال جاری

چرا باید از الان برای پروازهای خارجی ماه دسامبر و تعطیلات سال نوی میلادی بلیت هواپیما رزرو کنید؟ ما در فوت وفن به شما خواهیم گفت.

اگر می خواهید تعطیلات سال نوی میلادی به سفرهای خارجی بروید، تا آخرین دقایق برای رزرو بلیت هواپیما معطل نکنید زیرا چیزی جز پشیمانی عاید شما نخواهد شد.

ماه سپتامبر برترین ماه برای رزرو بلیت برای سفر به کشورهای خارجی و تورهای گردشگری است زیرا هر چه به ماه دسامبر نزدیک تر شویم، قیمت ها به طرز عجیبی افزوده می گردد و خطوط هوایی و آژانس های هواپیمایی تا می توانند جیب شما را خالی می نمایند. پس بهتر است کمی مالی فکر کنید و از همین حالا به فکر باشید. علاوه بر این، به دلیل وجود ترافیک مسافر و افزایش تمایل مردم برای سفر، ممکن است ظرفیت ها محدود باشد و شما نتوانید در تاریخ و زمانی که دلتان می خواهد بلیت رزرو کنید.

اگر مسافران تمایل دارند در ماه های دسامبر و ژانویه سفر نمایند، باید هر چه سریع تر پرواز مورد نظرشان را رزرو نمایند. این اشتباه است که فکر کنید در دقایق پایانی بلیت ها مقرون به صرفه می شوند. از این به بعد، هر روز بر قیمت بلیت های ماه دسامبر افزوده می گردد.

سفر در این موقع از سال می تواند پر از استرس باشد زیرا فرودگاه مملو از پروازهای مختلف به اقصی نقاط جهان هستند، همه عجله دارند و همه چیز باید به سرعت پیش برود.

بنابراین، خودتان را برای چالش بزرگی که در فرودگاه پیش روی شماست آماده کنید. باید مدت زمان زیادی را در قسمت بازرسی یا امنیت فرودگاه سپری کنید. به همین دلیل بهتر است حداقل یک ساعت زودتر خودتان را به فرودگاه برسانید زیرا بسیاری از مسافران، مخصوصاً آنهایی که به سفرهای خارجی می فرایند، به دلیل مدیریت بد زمان از پرواز خود جا می مانند. نتیجه این اهمال، تحمیل هزینه های بیشتر برای رزرو پروازهای بعدی است؛ آن هم در صورتی که بتوانید یک جایگاه خالی پیدا کنید.

یادتان نرود که با 20 دقیقه زودتر رسیدن به فرودگاه نمی توانید تضمین کنید به پرواز خود می رسید و به راحتی سوار هواپیما می شوید.

در اینجا به شما چند نکته مهم را یادآور می شویم:

قیمت ها را مدام آنالیز کنید

کاملاً معقول و منطقی است که به ریال ریالی که با کار و عرق ریختن به زحمت کسب نموده اید اهمیت بدهید و در این زمان خاص از سال برایتان هر یکهزار تومان تفاوت قیمت هم اهمیت داشته باشد. شما هم مثل هر کس دیگری امیدوارید تا حد ممکن بتوانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. پس، برترین و مناسب ترین خطوط هواپیمایی را پیدا کنید که قیمت های معقول تری دارد اما یادتان نرود که بعضی از هواپیمایی ها بار را جزو هزینه های خود نمی گنجانند.

هر چه سریع تر بلیت رزرو کنید

قیمت ها هرگز کم نخواهند شد. پس چرا منتظر بمانید؟ علاوه بر این، تعطیلات در ماه دسامبر واقعاً وسوسه نماینده است و نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت و بی خیالش شد.

رزرو بلیت برگشت فراموش نگردد

ممکن است فکر کنید در زمان بازگشت از سفر می توانید پروازهای مقرون به صرفه پیدا کنید اما حقیقت این است که هرگز چنین چیزی وجود نداشته است. گاهی اوقات نیز پروازهای برگشت قیمت های گزافی خواهند داشت و شاید بیشتر از پروازهای رفت هم جیب شما را خالی نمایند.

منبع: فوت و فن

به "راه حل سفر مقرون به صرفه برای تعطیلات کریسمس سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل سفر مقرون به صرفه برای تعطیلات کریسمس سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید