سفیر کره جنوبی در ایران عنوان نمود؛ جمعیت جوان ایران فرصتی برای توسعه تعاونی ها و بخش خصوصی، ایران در خاورمیانه و آسیای میانه صندلی ویژه ای دارد

به گزارش وبلاگ زیبا، یوجانگ شیان گفت:جمعیت جوان ایران فرصتی در جهت توسعه تعاونی ها وبخش خصوصی است.

سفیر کره جنوبی در ایران عنوان نمود؛ جمعیت جوان ایران فرصتی برای توسعه تعاونی ها و بخش خصوصی، ایران در خاورمیانه و آسیای میانه صندلی ویژه ای دارد

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازیگروه اقتصادی وبلاگ زیبا؛ یوجانگ شیان سفیر کره جنوبی در ایران در مراسم کارگاه آموزشی بین اتاق تعاون ایران و سفارت کره جنوبی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری چنین کلاس های آموزشی بین تمامی کشورها در آینده انجام گردد، گفت: آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی از اصلی ترین و مهم ترین مسائل بین کشورها به شمار می رود.

وی ادامه داد: هم اکنون نوسان بازار صادرات در کشور کره به ویژه در بخش لوازم الکترونیکی بالاست.

یوجانگ شیان با بیان اینکه در ایران قانون اساسی به دولت اعلام نموده است که از بخش خصوصی و تعاونی ها باید حمایت گردد، گفت: این قانون نقش مهم و صندلی تعاونی ها را منعکس می نماید.

سفیر کره جنوبی در ایران اضافه نمود: بیش از 20 میلیون از جمعیت ایران در سنین 15 تا 29 سال است که بخش عمده ای از جمعیت جوان را پوشش می دهد بنابراین باید از این فرصت در جهت توسعه تعاونی و بخش خصوصی استفاده کنیم و این خود کلید اشتغال و رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی است.

یوجانگ شیان با اشاره به اینکه A3M مهمترین گزینه برای کشورها به شمار می رود، گفت: این امر زمینه ساز توسعه است و دولت ایران باید برای تمامی کالاهای خود این گزینه را پیاده کند.

سفیر کره جنوبی در ایران تاکید نمود: اجرای این امر زمینه کاهش هزینه های فراوری و افزایش توسعه اقتصادی را فراهم می آورد.

وی با اشاره به اینکه ایران از نظر جغرافیایی در صندلی ویژه ای قرار گرفته است اضافه نمود: ایران در آینده به عنوان مرکز مهمی در خاورمیانه شمال آفریقا و آسیای میانه شناخته می گردد و در این زمینه نقش بالایی بر عهده خواهد داشت.

وی تاکید نمود: کشور کره در چند سال اخیر با ایران همکاری صمیمی داشته و ایران را به عنوان دوست قدیمی و رفیق خوب قبول دارد.

یوجانگ شیان اضافه نمود: انتظار داریم روابط اقتصادی در بخش های مختلف صمیمانه تر باشد و ما همکاری دو جانبه خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر کشور کره آموزش هایی را در حوزه انرژی های تجدید پذیر برای توسعه اقتصادی فراهم نموده است، گفت: در دو سه سال اخیر زمینه افزایش برگزاری کارگاه های مشترک بیشتر شده و ما سعی داریم کسب جدیدی از برگزاری کارگاه ها را در بین کشورها ایجاد کنیم.

سفیر کره جنوبی در ایران در انتها گفت: امیدواریم با تعاونی ها همکاری صمیمی تری داشته باشیم و این همکاری به سیاست توسعه اقتصادی که رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید داشته منجر گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سفیر کره جنوبی در ایران عنوان نمود؛ جمعیت جوان ایران فرصتی برای توسعه تعاونی ها و بخش خصوصی، ایران در خاورمیانه و آسیای میانه صندلی ویژه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر کره جنوبی در ایران عنوان نمود؛ جمعیت جوان ایران فرصتی برای توسعه تعاونی ها و بخش خصوصی، ایران در خاورمیانه و آسیای میانه صندلی ویژه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید