سلطانی فر: سرخابی ها به زودی وارد بازار سرمایه می شوند

به گزارش وبلاگ زیبا، وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی داد.

سلطانی فر: سرخابی ها به زودی وارد بازار سرمایه می شوند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ زیبا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس با اشاره به فرایند اقدامات انجام شده برای واگذاری 2 باشگاه سرخابی گفت: در چند ماه گذشته مراحل پیگیری خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را با جدیت و اولویت کاری انجام دادیم و اگر این عزم و اراده از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نبود و جلسات هفتگی به صورت مداوم برگزار نمی شد، شاید تا دو، سه سال دیگر نیز این کار صورت نمی گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: وزارت ورزش در سه، چهار سال گذشته این 2 باشگاه را حتی بدون یک ریال اعتبار دولتی و صرفا از محل درآمد حاصل از تبلیغات، اداره نموده و هر 2 تیم در بالاترین سطح لیگ حضور داشتند. سرخابی ها در این چند سال شرایط خوبی داشتند و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

سلطانی فر اعلام نمود: در این شرایط تحریم، ما هیچ گونه هزینه ای برای 2 باشگاه از اعتبارات دولتی انجام ندادیم. ولی از تعاملات و ارتباطات و همه ظرفیت های وزارت ورزش استفاده شد تا این 2 باشگاه که بیشترین طرفدار را دارند، به خوبی اداره شوند.

وی ادامه داد: اداره این 2 باشگاه بدون اتکا به بودجه دولتی و در شرایط سخت تحریم به نحو مطلوبی انجام شد و سال جاری نیز هر 2 باشگاه در بالای جدول لیگ قرار دارند و 2 تیم به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارند و این یکی از دستاورد های مهم وزارت ورزش محسوب می گردد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز یکی از افتخارات دولت و سازمان خصوصی سازی این است که معضل عظیم اداره این 2 باشگاه به صورت دولتی حل گردد و سهام 2 باشگاه به مردم و طرفداران واگذار گردد. یقین داریم این اتفاق تاریخی و تاثیرگذار برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین ورزش کشور است و در رشد این 2 باشگاه و فوتبال ملی اثرگذار خواهد بود.

سلطانی فر ضمن قدردانی از همه افرادی که برای خصوصی سازی شدن 2 باشگاه یاری کردند گفت: تشکر می کنم از مجموعه همکاران در وزارت ورزش و 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولان عالی رتبه سازمان خصوصی سازی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، اداره ثبت، دستگاه قضایی، وزارت راه و شهرسازی و همه دستگاه هایی که همکاری داشتند.

وی اضافه کرد: این دوستان یاری کردند که فرایند خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تسریع گردد و در اسرع وقت کار ها را انجام دادند که ما توانستیم پیشرفت خوبی در مراحل مستند سازی و آماده سازی ای ن2 باشگاه برای ورود به بازار سرمایه داشته باشیم. این را تضمین می کنیم که به زودی این 2 باشگاه وارد بازار سرمایه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سلطانی فر: سرخابی ها به زودی وارد بازار سرمایه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: سرخابی ها به زودی وارد بازار سرمایه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید