سیامند رحمان: دوست دارم رکورد یادگاری در پارالمپیک 2020 بزنم

به گزارش وبلاگ زیبا، قویترین وزنه بردار معلول دنیا گفت: این که بخواهم در مسابقات دنیای قزاقستان رکورد بیشتر از 310 کیلوگرم را به ثبت برسانم بستگی به صلاحدید کادر فنی دارد، اما دوست دارم این اتفاق در پارالمپیک 2020 توکیو رقم بخورد و رکورد یادگاری در پارالمپیک به ثبت برسانم.

سیامند رحمان: دوست دارم رکورد یادگاری در پارالمپیک 2020 بزنم

سیامند رحمان در گفت وگو با وبلاگ زیبا درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات دنیای قزاقستان اضافه نمود: به خاطر عفونتی که لوزه ام به دلیل آبسه پیدا نموده بود مجبور شدم آن را دو بار تخلیه کنم و این مساله تا حدودی سبب افت رکوردم شده بود. اما الان شرایطم بهتر شده و با بازگشت به تمرینات کوشش کردم افت رکوردم را جبران کنم و دوباره به رکورد قبلی خود بازگردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد رکوردشکنی و جابجا کردن رکوردی بیشتر از 310 کیلوگرم را در مسابقات دنیای قزاقستان دارید یا خیر؟ گفت: این تصمیم بستگی به نظر و صلاحدید کادر فنی دارد اما خودم دوست دارم این اتفاق در پارالمپیک 2020 توکیو رقم بخورد و رکورد یادگاری در این مسابقات به ثبت برسانم. بنابراین تمرکزم برای پارالمپیک است نه مسابقات دنیای قزاقستان.

قوی ترین وزنه بردار معلول دنیا اضافه نمود: مهم نیست چه وزنه ای را در قزاقستان به ثبت برسانم بلکه هدف این است که در نخستین گام به مدال طلای دسته 107+ کیلوگرم دست پیدا کنم و سپس سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را در این دسته تثبیت کنم و در نهایت خود را برای پارالمپیک 2020 توکیو آماده کنم.

سیامند رحمان پیرامون این پرسش که در صورت رکوردشکنی تصور می کنید تا چه میزان می توانید رکورد خود را در دنیای قزاقستان ارتقا ببخشید، توضیح داد: متأسفانه به خاطر بیماری رکوردم تا حدودی افت پیدا نموده بود و این مساله روی عملکردم تأثیر گذاشته بود اما الان رکوردم افزایش پیدا نموده و آماده شرکت در مسابقات دنیای قزاقستان هستم. اما اینکه چه رکوردی را بتوانم جابجا کنم بستگی به قدرت بدنی ام و شرایط مسابقات دارد.

وی در سرانجام پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید پارالمپیک 2020 آخرین پارالمپیک شما باشد یا خیر؟ گفت: بعد از پارالمپیک 2020 توکیو قصد دارم وزنم را کاهش دهم، حال اینکه شرایطم بعد از کاهش وزنم چگونه خواهد بود و چه وزنه ای را بتوانم جابجا کنم معین نیست و امر بستگی به توان بدنم بعد از کاهش وزن دارد. اما الان هدفم بر این است که بهترین عملکرد را در پارالمپیک 2020 توکیو داشته باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیامند رحمان: دوست دارم رکورد یادگاری در پارالمپیک 2020 بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامند رحمان: دوست دارم رکورد یادگاری در پارالمپیک 2020 بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید