خبرنگاران فرنگی کار تیم ملی: تعویق المپیک توکیو از انگیزه های من نمی کاهد

به گزارش وبلاگ زیبا، تهران- خبرنگاران- ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی می گوید: تعویق بازی های المپیک 2020 توکیو به سال تابستان 2021 در برنامه های من تاثیری ندارد و از انگیزه هایم برای حضور در این رویداد جهانی کم نخواهد کرد.

خبرنگاران فرنگی کار تیم ملی: تعویق المپیک توکیو از انگیزه های من نمی کاهد

علیرضا نجاتی روز شنبه گفت: پیش از شیوع کرونا ویروس تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و قصد داشتم که با کسب آمادگی بیشتر و در صورت صلاحدید کادر فنی راهی المپیک 2020 توکیو شوم.

فرنگی کار جوان تیم ملی اضافه کرد: اما کوشش دارم تا با کسب آمادگی و تجربه بیشتر بتوانم در این مسابقات افتخارآفرین باشم.

وی درباره پیگیری تمرینات خود در شرایط کنونی شرح داد: اکنون در شهر قم و به صورت انفرادی و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تمرین می کنم. مربی تیم ملی نیز با من در تماس است و برنامه تمرینی را می دهد و بیشتر برنامه های ما هوازی و آمادگی جسمانی است.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا با بیان اینکه امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود، گفت: از مردم عزیز می خواهم که به مسافرت نروند و در خانه بمانند، چراکه با همکاری آن ها می گردد از شیوع و پیشرفت این بیماری بسیار خطرناک جلوگیری کرد.

با فراگیر شدن کرونا ویروس شینزو آبه نخست وزیر ژاپن از کمیته بین المللی المپیک درخواست کرد تا بازی های الم پیک توکیو تعویق بیفتد که توماس باخ رییس آی،او،سی به طوری رسمی با این پیشنهاد موافقت کرد.

بر اساس توافق انجام شده المپیک توکیو به جای تابستان امسال در روزهای (2 تا 18 مرداد 1400) برگزار خواهد شد.

ایران تا به امروز 50 سهمیه در 12 رشته دوومیدانی، بسکتبال، تیراندازی، کشتی آزاد و فرنگی، دوچرخه سواری، تیروکمان، تکواندو، والیبال، کاراته، شمشیربازی و بوکس کسب نموده است که از این تعداد پنج سهمیه به بخش زنان اختصاص دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرنگی کار تیم ملی: تعویق المپیک توکیو از انگیزه های من نمی کاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرنگی کار تیم ملی: تعویق المپیک توکیو از انگیزه های من نمی کاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید