شکست ژانر اجتماعی از انیمیشن در سینما

به گزارش وبلاگ زیبا، انیمیشن پسر دلفینی در هفته هفتم اکران خود با فروش 62 هزار قطعه بلیط همچنان صدر نشین جدول فروش بلیط سینما ها است.

شکست ژانر اجتماعی از انیمیشن در سینما

سینمای ایران این هفته در مجموع سه میلیارد و 908 میلیون و 365 هزار مخاطب داشت که این اندازه نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است.

انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته ششم اکران خود هچنان در صدر جدول سینما ها نهاده شده است. پسر دلفینی این هفته با فروش 62 هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و 175 میلیون تومان و فروش کل 13 میلیارد و 955 میلیون تومان توانست در صدر جدول فروش بلیط سینما باقی بماند.

فیلم کمدی انفرادی اثر سیدمسعود اطیابی در این هفته توانست 41 هزار قطعه بلیت به ارزش 828 میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه دوم جدول سینما ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی ابلق به کارگردانی نرگس آبیار در دهمین هفته از اکران خود با فروش 22 هزار قطعه بلیت به ارزش 481 میلیون تومان، توانست در رتبه سوم جدول فروش سینما ها قرار گیرد.

فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، در هفته نهم نمایش خود با فروش 21 هزار قطعه بلیت به ارزش 467 میلیون تومان توانست رتبه چهارم جدول فروش سینما ها را از آن خود کند.

تی تی ساخته آیدا پناهنده با جذب 10 هزار تماشاگر و فروش 234 میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی نهاده شد.

وبلاگ زیبا فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شکست ژانر اجتماعی از انیمیشن در سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ژانر اجتماعی از انیمیشن در سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید