عملیات اجرایی چند طرح بهداشتی و درمانی در تنگستان شروع شد

به گزارش وبلاگ زیبا، معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی عصر یکشنبه در آئین کلنگ زنی احداث 12 واحد پانسیون پزشکان و 5 خانه بهداشت شهرستان تنگستان گفت: در راستای توسعه زیرساخت های سلامت کوشش خوبی انجام شده است.

عملیات اجرایی چند طرح بهداشتی و درمانی در تنگستان شروع شد

علیرضا رئیسی ادامه داد: تسریع در اجرای طرح های بخش سلامت و کیفیت بخشی به اجرا را به صورت ویژه مد نظر داریم و انتظار داریم طرح ها در زمان مقرر به بهره برداری برسند.

عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان در این مراسم ضمن تشکر از همکاری های وزارت بهداشت، استاندار و نماینده مجلس گفت: دولت تدبیر و امید خدمات زیادی در بخش بهداشت و درمان ارائه داده که طرح تحول نظام سلامت از شاخص ترین اقدام ها است.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار توضیح داد: ایثار و از خودگذشتگی پرستاران برای خدمات رسانی به جامعه ستودنی است و همه ما قدردان کوشش و خدمات پرستاران هستیم.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه کوشش بی وقفه پرستاران برای درمان بیماران دارای اجر معنوی است اضافه نمود : جامعه پرستاری ما همواره در تمام شرایط همیار مردم بوده و همواره نیز مورد اعتماد و احترام مردم بوده است و آنها باید با رعایت صبر، حسن خلق همچنان منشا سلامت جامعه باشند.

رفیعی پور ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب دکتر رئیسی معاون محترم وزیر و همراهی های نماینده محترم مردم در مجلس در حوزه بهداشت و درمان تنگستان، تسریع در راه اندازی بیمارستان اهرم، شبانه روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر آباد، تامین پزشکان متخصص بیمارستان اهرم ، احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان و راه اندازی بخش رادیولوژی مرکز جامع سلامت دلوار را از مطالبات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان دانست و از معاون وزیر بهداشت و درمان خواست در اجرایی شدن آنها همکاری لازم را بعمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملیات اجرایی چند طرح بهداشتی و درمانی در تنگستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی چند طرح بهداشتی و درمانی در تنگستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید