فحاشی مدیر تلویزیون سعودی به امام جمعه اهل سنت ایران

به گزارش وبلاگ زیبا، یک عالم اهل سنت نقدها ساده ای را از نحوه میزبانی عربستان در مراسم حج بیان کرده بود.

فحاشی مدیر تلویزیون سعودی به امام جمعه اهل سنت ایران

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زیبا، چندی قبل امام جمعه اهل سنت آزادشهر که در مراسم حج امسال حضور یافته بود، در خطبه های نماز جمعه نقدها ساده ای را از مدیریت عربستان سعودی مطرح نمود.

آنگونه که در پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان اهل سنت ایران (پرسشگران) منعکس شده است، مولوی محمدحسین گرگیج نیاز اماکن مذهبی عربستان به توسعه امکانات رفاهی برای زائران و حاجیان را گوشزد و بدرفتاری مأموران امنیتی سعودی در اطراف مسجدالحرام با مهمانان این کشور را تقبیح کرد.

اما مدیر شبکه وهابی کلمه که خود را صدای اهل سنت ایران جا می زند و در واقع با دریافت بودجه از ریاض، منافع رژیم سعودی را تعقیب می کند؛ این نقدها عادی را برنتافت و گوینده را آماج فحاشی و تهمت قرار داد.

عبدالفتاح خدمتی که خشم در گفتارش موج می زد، با لحنی زننده و دور از شئونات رایج، مولوی گرگیج را نمک نشناس، جیره خور شیعیان رافضی تکفیری و حسود قلمداد کرد و به وی هشدار داد که از انتقاد و بدگویی نسبت به رژیم سعودی پشیمان خواهد شد!

وی با این اظهارات زننده و تهدیدآمیز، بار دیگر ثابت کرد که تلویزیون های وهابی فارسی زبان هیچ تعلق خاطر و وجه اشتراکی با جامعه محترم اهل سنت ایران نداشته و تنها مأمور به پیشبرد سیاست های دیکته شده از جانب آل سعود هستند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

نقدها مولوی گرگیج + واکنش زشت مدیر شبکه کلمه

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فحاشی مدیر تلویزیون سعودی به امام جمعه اهل سنت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشی مدیر تلویزیون سعودی به امام جمعه اهل سنت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید