فرودگاهی که اولین جایزه پنج ستاره ضد کرونا دنیا را دریافت کرد، عکس

به گزارش وبلاگ زیبا، اگرچه Skytrax بیشتر به دلیل داشتن رتبه بندی سالانه در بهترین فرودگاه های دنیا شناخته شده است، اما بحران دنیای Covid-19 این سازمان را بر آن داشت تا برای بهداشت فرودگاه نیز رتبه بندی ارائه دهد.

فرودگاهی که اولین جایزه پنج ستاره ضد کرونا دنیا را دریافت کرد، عکس

طبق گزارش Skytrax، این سازمان رتبه بندی خود را بر اساس ترکیبی از آنالیز کارایی رویه، تجزیه و تحلیل مشاهده و آزمایشات نمونه برداری ATP انجام داده است. فرودگاه فیومیچینو (FCO) که به عنوان فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی نیز شناخته می گردد، شلوغ ترین فرودگاه ایتالیا است. در اول سپتامبر، این فرودگاه یک مرکز آزمایش 7000 فوت مربعی تست کرونا را افتتاح کرد که توسط صلیب سرخ ایتالیا مدیریت می گردد. این فرودگاه به دلیل داشتن تابلوهایی با خواندن آسان به چندین زبان، اجرای دقیق استفاده از ماسک، کارکنان نظافتی کاملاً مشهود و کارایی ردیابی آسان کلیه پروازهای ورودی و خروجی به یک ترمینال این امتیاز را کسب کرد.

تا به امروز Skytrax که دفتر مرکزی آن در انگلستان است فقط توانسته است فرودگاه های اروپا را رصد کند. علاوه بر رتبه بندی پنج ستاره FCO، به سه فرودگاه دیگر به دلیل پاسخ Covid سه ستاره اعطا شده است - فرودگاه مالاگا-کوستا دل سل (AGP) در اسپانیا، فرودگاه ساحل آزور (NCE) در فرانسه و هیترو لندن ( LHR). طبق سیستم رتبه بندی Skytrax، پنج ستاره نشانگر استانداردهای بسیار بالای تمیز کردن فرودگاه و روش های نگهداری است، در حالی که چهار ستاره خوب و سه متوسط است.

دو ستاره، کمترین رتبه ممکن، به این معنی است که پروتکل های ضد Covid فرودگاه احتیاج به کار دارند. Skytrax امیدوار است که با بازگشایی مرزهای جهانی، فرودگاه های آمریکای شمالی، خاورمیانه و آسیا را در پاییز سال 2020 ارزیابی کند.

منبع: گردشبان

به "فرودگاهی که اولین جایزه پنج ستاره ضد کرونا دنیا را دریافت کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاهی که اولین جایزه پنج ستاره ضد کرونا دنیا را دریافت کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید