قضاوت 35 داور خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور

به گزارش وبلاگ زیبا، عباس امیرآبادی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: 35 داور از آموزش و پرورش خراسان شمالی در سی امین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور در رشته های فوتبال، لنگ، کبدی، بسکتبال سه نفره، کشتی پهلوانی و ورزش های زور خانه ای قضاوت می نمایند.

قضاوت 35 داور خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور

امیرآبادی در ادامه به ارتقاء سطح داوران استان اشاره نمود و گفت: طبق تفاهم نامه فدراسیون ورزش دانش آموزی با هیئت دانش آموزی استان در امسال 6 دوره داوری درجه 3 در رشته های ورزشی مورد احتیاج استان با همکاری هیئت های ورزشی مربوطه برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: طی سال های اخیر ارتقاء سطح داوری در رشته های متعدد انجام گرفته و پویایی در حوزه داوری دیده می گردد.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی خراسان شمالی توضیح داد: در رشته های فوتبال و فوتسال داوران ملی و بین المللی عموما برای قضاوت دیدارهای کشوری دعوت می شوند و کمتر از داوران درجه یک استفاده می گردد.

به گفته امیرآبادی، 17 داور خانم و 18 داور آقا از استان برای قضاوت در دیدارهای کشوری فوتبال، لنگ، کبدی، بسکتبال سه نفره، کشتی پهلوانی و ورزش های زور خانه ای دعوت شده اند.

وی اعلام کرد: مسابقات پسران 5 تا 14 بهمن ماه در قم و بندر عباس و مسابقات دختران نیز 25 تا 28 بهمن در مشهد پیگیری می گردد.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی خراسان شمالی گفت: 18 فوتبالیست، 20 ورزشکار در رشته لنگ، 20 نماینده در رشته کبدی، 16 بسکتبالیست و در کشتی پهلوانی و زورخانه ای نیز 8 نماینده اعزامی داریم.

امیرآبادی افزود: این مسابقات در دو مرحله پیگیری و مرحله نخست این دیدارها در بهمن و مرحله دوم نیز تابستان 98 پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قضاوت 35 داور خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قضاوت 35 داور خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید