المواس: از شکست مقابل ایران اصلاً ناراحت نیستیم، لژیونرهای ایرانی فراتر از آسیا هستند

به گزارش وبلاگ زیبا، هافبک تیم ملی فوتبال سوریه گفت که اعضای این تیم، اصلاً از شکست مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ ناراحت نیستند.

المواس: از شکست مقابل ایران اصلاً ناراحت نیستیم، لژیونرهای ایرانی فراتر از آسیا هستند

به گزارش وبلاگ زیبا، محمود المواس پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه مقابل تیم ملی ایران گفت: ما در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر، 15 امتیاز داریم و از صعود به دور بعد مطمئن هستیم. از شکست مقابل ایران اصلاً ناراحت نیستیم. ما تیم را زیر فشار گذاشتیم و تیم دومی درست می کنیم. ما با تفکرات مربی هم عقیده هستیم و بیشتر به دنبال امتحان بازیکنان جدید بودیم.

طبیعتاً بازیکنان غایب ما به تیم اضافه می شوند و تیم ملی سوریه می تواند قوی تر از این باشد.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: قصد ما از این مسابقه این بود که تیم را زیر فشار بگذاریم و امتحان کنیم. این بازیکنان را از تیم المپیک آوردیم تا امتحان کنیم و از آنها در ترکیب تیم در بازی های آینده بهره ببریم.

هافبک تیم ملی سوریه با تمجید از لژیونرهای ایران که در فوتبال اروپا بازی می نمایند، اعلام کرد: لژیونرهای ایرانی بازیکنانی قدرتمند و فراتر از آسیا هستند. آنها مانند مهدی طارمی یا بازیکنانی که با من در قطر بوده اند، در اروپا بازی می نمایند و این توان را داشتند که در اروپا بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "المواس: از شکست مقابل ایران اصلاً ناراحت نیستیم، لژیونرهای ایرانی فراتر از آسیا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المواس: از شکست مقابل ایران اصلاً ناراحت نیستیم، لژیونرهای ایرانی فراتر از آسیا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید