لندن: اوضاع در منطقه خاورمیانه، خطرناک است

به گزارش وبلاگ زیبا، جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس با حمایت از مواضع آمریکایی ها در موضوع حملات روز گذشته به دو نفتکش در دریای عمان، اوضاع در منطقه غرب آسیا را خطرناک خوانده است.

لندن: اوضاع در منطقه خاورمیانه، خطرناک است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زیبا، وزیر خارجه انگلیس امروز آدینه با اشاره به تحولات اخیر به ویژه حملات به دو نفتکش در دریای عمان گفته است که اوضاع در منطقه خطرناک شده است.

به گزارش اسکای نیوز، جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس که در حال رقابت برای جایگزین شدن ترزا می نخست وزیر این کشور است، امروز در اظهاراتی با اشاره به هدف قرار دریافت دو نفتکش در دریای عمان، از مواضع دولت آمریکا علیه ایران حمایت کرد.

این مقام ارشد انگلیسی با تاکید بر اینکه وضعیت (کنونی) وضعیتی بسیار خطرناک است با اتخاذ موضعی ضد ایرانی و مشابه با مواضع آمریکا، از ایران خواسته که از اقدامات ثبات زدای خود عقب نشینی کند.

جرمی هانت که با رادیو بی بی سی مصاحبه می کرد، اضافه کرد: ما ارزیابی مستقل خود را (درباره حملات به دو نفتکش) انجام می دهیم و برای این کار روندهایی داریم (اما) دلیلی برای عدم باور به ارزیابی آمریکا وجود ندارد و حس مان، باور به این ارزیابی است چرا که آنها نزدیک ترین متحدمان هستند.

اظهارات وزیر خارجه انگلیس در حالی مطرح شده که از روز گذشته مقام های آمریکایی از وزیر خارجه تا وزیر دفاع این کشور، در حال اتهام زنی های بی سند درباره دست داشتن ایران در حملات روز گذشته در دریای عمان هستند.

مقام های ایران ضمن ارائه یاری های امدادی به خدمه نفتکش های آسیب دیده در دریای عمان، این حملات را محکوم نموده و آنها را مشکوک خوانده اند. (جزئیات بیشتر اینجا و اینجا).

منبع: خبرگزاری فارس

به "لندن: اوضاع در منطقه خاورمیانه، خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن: اوضاع در منطقه خاورمیانه، خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید