مرفاوی: شرایط استقلال به قدری نگران نماینده بود که فتح الله زاده رفت!، اگر بخواهند تیمی را قهرمان نمایند باید لیگ لغو گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، صمد مرفاوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شرایط این باشگاه را نگران کننده توصیف کرد.

مرفاوی: شرایط استقلال به قدری نگران نماینده بود که فتح الله زاده رفت!، اگر بخواهند تیمی را قهرمان نمایند باید لیگ لغو گردد

صمد مرفاوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ زیبا، درباره بحث ادامه یا لغو مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: این مسئله بستگی دارد که شرایط کنونی تا چه زمانی ادامه داشته باشد. اگر تا انتها اردیبهشت نیز شرایط به این شکل باشد، می توان بازی های باقی مانده لیگ را به صورت فشرده برگزار کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه لیگ دسته اول و دوم را داریم و بحث تیم های صعود نماینده و سقوط نماینده مطرح است، لغو لیگ این مسائل را بهم می ریزد. اگر لیگ ها را به صورت فشرده برگزار نمایند، منطقی تر است. مسابقات و برنامه ریزی های لیگ همواره طبق برنامه پیش نرفته و اشکالی ندارد مسابقات لیگ بعدی با تاخیر شروع گردد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه بعضی صحبت ها این است که لیگ لغو شده و تنها قهرمان را تعیین نمایند، گفت: اگر قرار است تیمی را قهرمان نمایند، کل فصل باید بهم بریزد و آن را لغو نمایند. زمانی هست که مثل انگلیس تیم لیورپول با اختلاف در صدر باشد که تیم های دیگر نتوانند به آن برسند، شرایط کمی فرق می نماید. اگرچه این موضوع هم درست نیست و مسابقات باید برگزار گردد.

مرفاوی درباره شرایط تیم استقلال و استعفای علی فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه گفت: فتح الله زاده مدیر باتجربه ای است اما مدیریت الان با گذشته فرق نموده است. بازیکنان امروزی، شرایط لیگ و باشگاه تفاوت زیادی با قبل نموده اند. در اینکه فتح االه زاده مدیر کاربلدی است، شکی نیست اما شرایط استقلال خیلی سخت است. وقتی فتح الله زاده آمد گفتم خدا آخر و عاقبتش را به خیر کند.

وی گفت: شرایط استقلال خیلی سخت است و پرسپولیس نیز این شرایط را دارد شرایط استقلال با این بدهی ها بحرانی است و احتیاج به تدبیر و برنامه دارد تا بتوان مسائل را حل کرد. شرایط استقلال آنقدر سخت است که مدیری مثل فتح الله زاده پس از دو سه هفته نیامده رفت. حالا می خواهد بیماری باشد یا هر موضوع دیگری. شرایط استقلال نگران نماینده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در انتها گفت: استقلال به لحاظ فنی می تواند شرایط بهتری داشته باشد به شرطی که تیم پشتیبانی خوب باشد که متاسفانه نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرفاوی: شرایط استقلال به قدری نگران نماینده بود که فتح الله زاده رفت!، اگر بخواهند تیمی را قهرمان نمایند باید لیگ لغو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: شرایط استقلال به قدری نگران نماینده بود که فتح الله زاده رفت!، اگر بخواهند تیمی را قهرمان نمایند باید لیگ لغو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید