فوتبال

اتفاق تلخ کاش تکرار نشود! ، قول بدیمن در خصوص بازی ایران، آمریکا!

گزارشگر صداوسیما وعده ای در خصوص پیروزی ایران برابر آمریکا داده که چندان خوش یمن نیست.

7 آذر 1401

پیروزی سخت ایران برابر ژاپن و صعود به عنوان صدرنشین ، مصاف یوزها با میزبان در نیمه نهایی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با رجحان برابر ژاپن به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد.

13 آبان 1401

لحظه سوپرجذابی که مهدی طارمی خلق کرد

خبرنگاران: مهدی طارمی بعد از شب بدی که در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در جدال برابر اتلتیکومادرید از زمین مسابقه به علت تمارض اخراج شد، در لیگ پرتغال جبران مافات کرد. مهاجم ملی پوش پورتو در تقابل با چاوز یکبار گلزنی کرد و یک بار هم به همتیمی هایش پاس گل داد.

22 شهریور 1401

آشنایی با هتل ترنج کیش و امکانات آن

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی از هتل های خاص جزیره کیش یعنی هتل ترنج کیش که به سبک هتل معرف مالدیو ساخته شده است سخن خواهیم گفت پس برای آشنایی با این هتل و امکانات آن تا آخر این مقاله با خبرنگاران همراه باشید

18 شهریور 1401

با هتل های عجیب ایران آشنا شوید

هتل های عجیب ایران، عنوانیست که به این مقاله اختصاص دادیم تا در آن هتل های غیرمعمول و شگفت انگیز موجود در کشور خودمان را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید ایران سرشار از جاذبه های گردشگری مختلف است و همین امر باعث شده تا افرادی که به تماشا...

11 شهریور 1401

خانواده تکواندوکار قهرمان بافت های فرزندشان را اهدا کردند

خانواده حسین رنجی فرد در اقدامی خداپسندانه با اهدا نسوج بافتی پسرشان به بهبود کیفیت زندگی بیش از 40 بیمار کمک کردند.

20 مرداد 1401

رضا اسدی ، پرسپولیس؛ تکلیف چیست؟

رضا اسدی، هافبک دفاعی شماره 8 سرخ ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و توانست فصل را با ثبت 4 گل به خاتمه برساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد روبرو شده بود، در جلسه ابتدایی با مدیران این باشگاه به توافق برای تمدید دست نیافت....

2 مرداد 1401

ساپینتو نیامده قول 4 قهرمانی داد و رفت!

پیشکسوت استقلال گفت: کاملا معین است چه کسی در حال تصمیم گیری برای استقلال است که شرایط یارگیری برای تیم قهرمان فصل پیش به این شکل تغییر نموده است.

1 مرداد 1401

پنجره جابجایی تراکتور باز شد

فدارسیون جهانی فوتبال از لغو محرومیت باشگاه تراکتور از پنجره جابجایی در پرونده مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق و ترکیه ای این باشگاه اطلاع داد.

27 تیر 1401

از فهرست خریدهای استقلال بدون حضور سرمربی رونمایی شد

طرفداران استقلال نگران سرنوشت تیم خود هستند، آن ها نگران سرنوشت تیمی هستند که فصل گذشته پیروز شد پس از سال ها عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت نموده و به سال ها قهرمان نشدن آبی پوشان در لیگ برتر سرانجام دهد.

26 تیر 1401

یک روز مجذوب کننده در پارک های جنگلی تهران

اگر در تعطیلات سه روزه فرصت نکردید جایی بروید یا حوصله شلوغی جاده ها را نداشتید، یک برنامه تفریحی یک روزه برای آخرین روز تعطیلی خود ترتیب دهید.

21 تیر 1401

رضا عنایتی با تیم طرفدار خداحافظی کرد

غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران که در سرانجام فصل توانسته بود با تیمش در رده دهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از تیم خداحافظی کرد. او در متن این پیغام خطاب به اعضای تیم طرفدار نوشت: به امید ملاقات باغیرت ها.

20 تیر 1401

علیرضا بیرانوند، گرانترین گلر تاریخ لیگ برتر!

هفته گذشته علیرضا بیرانوند خبر از انتها حضورش در تیم بواویشتا داد و گفت که کارش او در این تیم پرتغالی به انتها رسیده و وی باوجود کوشش برای حضور در ترکیب، به علت عدم امکان نمایش توانایی اش اردوی بوآویشتا را ترک می نماید. ای خبر موجی از خوشحالی را در بین...

10 تیر 1401

نکونام: باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم، گومز بازیکنی بزرگ و حرفه ای است

سرمربی فولاد خوزستان گفت: مقابل تراکتور مانند تمام مسابقات، باید نهایت کوشش مان را انجام دهیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

3 تیر 1401

پزشک فیفا کشته شد!

در پی تساوی خانگی یک - یک شب گذشته (سه شنبه) تیم ملی فوتبال نیجریه مقابل غنا در ملاقات برگشت از دور انتهای مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، که به خاطر گل خورده در خانه خود از صعود به بیست ودومین دوره جام جهانی بازماند، طرفداران خشمگین...

2 تیر 1401

اعلام اسامی داوران هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال، سیدعلی داور دربی سرخابی شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران بازی های هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال را خاطرنشان کرد.

31 خرداد 1401

بیانیه آلومینیوم اراک در آستانه بازی با پرسپولیس؛ نگران تکرار اتفاقات تلخ داوری هستیم!

باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس بیانیه ای را صادر نموده است.

17 خرداد 1401

علی دایی در بین ستاره هایی که جام جهانی را قرعه کشی می کنند

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2022 قطر روز 12 فروردین برگزار خواهد شد و کنندگان فوتبال ایران نیز در این مراسم حضور دارند تا حریفان تیم ملی کشورمان در قطر را شناسایی کنند.

10 خرداد 1401

حضور هیات ایرانی در سمینار تیم های حاضر در جام جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمینار تیم های ملی حاضر در جام جهانی 2022 از ساعت 9 صبح امروز با حضور حمید استیلی مدیر تیم ملی حامد مؤمنی مدیر اجرایی، محمدحسین حمیسی افسر امنیتی و محمد جماعت افسر رسانه ای تیم ملی در دوحه شروع شد.

7 خرداد 1401

مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک راحت بود، 44 سال حسرت نمی خوردیم

سرمربی تیم ملی امید می گوید صعود به المپیک کار راحتی نیست و نیازمند حمایت و برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی مداوم دارد.

4 خرداد 1401
تعداد: (241)