معرفی هتل امگا دبی ، 4 ستاره

به گزارش وبلاگ زیبا، هتل امگا دبی | Omega Hotel

از هتل های 4 ستاره دبی است که از مسجد گرند تنها 2.8 کیلومتر فاصله داشته و خدمات رایگانی مانند اینترنت وای فای و چک-این سریع را برایتان فراهم می نماید. هتل امگا دبی Omega Hotel استخر روبازی دارد که به شما تراسی با نمای زیبای شهر پیشنهاد می دهد. حدود 238 اتاق داشته که تمام تفریحات ممکنه را برایتان فراهم کرده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی بوده که تنها 10 دقیقه رانندگی دارد. این هتل 4 ستاره دبی تمام خصوصیات لازمه برای شما را داشته و حتی موقعیتی عالی برای افراد علاقه مند به خرید دارد. امکانات تفریحی و خدمات ویژه رفاهی این هتل 4 ستاره مانند استخر، سونا و جکوزی و باشگاه ورزشی برایتان فراهم خواهد بود. تمام امکانات تفریحی هتل و اتاق های آن را به همراه دسترسی به جاذبه های گردشگری دبی و موقعیت هتل امگا دبی را در ادامه بخوانید.

معرفی هتل امگا دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل امگا دبی

حتی با نگاه کردن به عکس رستوران و فضاهای داخلی هتل، می توانید از خوبی های آن آگاه شوید.هر بخش هتل امگا دبی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. اکسپرس چک-این، شما را از معطل شما نجات می دهد. اگر برای تجارت و کار به دبی آمده اید، امکانات کنفرانس، ملاقات و همایش خواهید داشت. این هتل ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه را تقبل می نماید. پارکینگ به شما اجازه پارک انواع ماشین ها را می دهد و امکان درخواست خدمات حمل و نقلی مانند لیموزین، ون، آروی و تاکسی با پرداخت هزینه را دارید.

کارکنان هتل به 4 زبان دنیا مانند عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی با مهمانان صحبت می نمایند. ورود به هتل امگا دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شده و تا ساعت 12 ظهر روز بعد ادامه دارد. برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل امگا دبی در سایت وبلاگ زیبا بزنید.

نظافت و واکس کفش، خدمات اتو شامل پرس شلوار، شستشوی لباس ها، خشک نمودن لباس ها و هر آنچه که احتیاج به تمیز شدن و شستشو دارد، می گردد. برای بچه ها امکانات بازی فراهم شده است. پیشنهاد می دهیم که شما هم سری به مغازه سوغاتی فروشی بزنید. تمام اتاق ها و فضاهای عمومی، تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان خواهند داشت.

امکانات تفریحی هتل امگا دبی

حتی اگر قصد بیرون نرفتن از هتل را داشته باشید یا فرصت تفریح و گشتن در دبی را ندارید، هتل 4 ستاره امگا دبی برایتان امکانات تفریحی مختلفی را فراهم کرده که به سراغشان بروید. به سراغ استخر، سونا و جکوزی بروید و خستگی کار و سفر را از تنتان دور کنید. باشگاه ورزشی و آرایشگاه نیز به شما تمام خدمات مربوطه را ارائه می دهد. همچنین مغازه خرید سوغاتی، خدمات اسپا، حمام ترکی و اتاق بخار در این هتل خواهید داشت.

امکانات رفاهی هتل را به صورت کلی و با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

رستوران های هتل

خوشبختانه یکی از مزیت های خوب این هتل 4 ستاره دارا بودن دو رستوران درون ساختمان و در طبقات مختلف است. بوفه صبحانه هر روزه از ساعت 7 الی 10:30 صبح فراهم بوده و خدمات سفارش اتاق ها نیز شبانه روز ارائه می گردد. معروف ترین رستوران هتل را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

  • رستوران ماکسیمز (Maxims): این رستوران متخصص در طبخ غذاهای بین المللی بوده و صبحانه، ناهار و شام را سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل امگا دبی

طبعا درون هر اتاقی، اینترنت وای فای به همراه تهویه مطلوع خواهید داشت. همچنین برای سرگرمی، تلویزیونی با تمام شبکه های دنیای درون اتاق ها قرار داده شده است. درون اتاق امکاناتی مانند دستگاه قهوه ساز و چای ساز به همراه یک یکچال کوچک و بطری های آب معدنی رایگان قرار داده اند. همچنین می توانید از خدمات شبانه روزی پذیرایی و پاسخگویی به اتاق ها بهره ببرید.

برای افراد احتیاجمند، ویلچر فراهم بوده که کارکنان هتل، آن را برایتان فراهم می نمایند. تمام حمام ها دارای وان عمیق و جداگانه از فضاهای اتاق بوده و تمام امکانات دیگر در این فضا برایتان فراهم شده است. به طور مثال حوله لباسی و سشوار به همراه تمام لوازم بهداشتی خواهید داشت. روزنامه، مبل راحتی و میز مطالعه در همه اتاق ها وجود دارد. به راحتی اقامت دورن اتاق ها، در هتل امگا دبی تمیزی و نظافت روزانه را هم اضافه کنید. تمام 238 اتاق این هتل، دارای تمام امکانات گفته شده است.

امکانات اتاق های هتل را به صورت کلی و با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

انواع اتاق های هتل امگا دبی

اتاق استاندارد دبل

  • مساحت: 27 متر مربع
  • نما: به شما شهر را نشان می دهد. وان و دوش مجزا در حمام
  • تخت: یک تخت کینگ دونفره یا دو تخت یک نفره با تخت اضافه در صورت درخواست - ظرفیت اقامت 2 نفر و یک کودک

اتاق دولوکس دبل

  • مساحت: 35 متر مربع
  • نما: نمایی از شهر را به شما نشان می دهد.
  • تخت: یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره - ظرفیت اقامت 2 نفر و یک کودک

سوئیت اکسکیوتیو

  • مساحت: 65 متر مربع فضای داخلی
  • وان و دوش مجزا در حمام - نمایی رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره کینگ که قابلیت افزودن دو تخت یک نفره را هم دارد - ظرفیت اقامت 2 نفر و 2 کودک

سوئیت امگا دو خوابه

  • مساحت: 70 متر مربع
  • نما: رو به شهر
  • تخت: اتاق خواب اول دو تخت یک نفره و اتاق خواب دوم یک تخت بزرگ دو نفره دارد - ظرفیت 4 بزرگسال و قابلیت افزودن 2 کودک

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

  • برج خلیفه: به شما 6.7 کیلومتر فاصله بلندترین برج دنیا تا هتل شماست که برای رسیدن به این برج و تراس آن، با تاکسی کمتر از 10 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • دبی مال: عاشقان خرید خود را به این مکان برسانند. تا شما 6.5 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به این مرکز خرید و تفریحی، با تاکسی کمتر از 10 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • مرکز ساحارا: تنها 9.4 کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با کمتر از 12 دقیقه رانندگی، خود را به این مکان برسانید. همچنین با کمی پیاده روی می توانید به اینجا بروید.
  • آکواریوم شارجه: یکی از پرطرفدارترین آکواریوم ها است که 10.9 کیلومتر تا هتل امگا دبی فاصله دارد. اگر شاتل بگیرید، می توانید 15 دقیقه ای خود را به آنجا برسانید. در غیر این صورت، مترو بهترین گزینه است.
  • برج العرب: این پارک تفریحی نیز در 16.6 کیلومتری این هتل 4 ستاره واقع شده که با 25 دقیقه رانندگی به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید سیتی واک مال: برای خرید در این مال، باید تقریبا 6 کیلومتر مسافت را طی نمایید. تاکسی 10 دقیقه ای شما و مترو هم در همین مدت زمان شما را به این مرکز خرید می رساند.
  • آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی: این مرکز تفریحی در 6.5 کیلومتری هتل امگا دبی بوده و به راحتی با تاکسی یا مترو در مدت 10 دقیقه خود را به این مرکز تفریحی و باغ وحش دبی برسانید.
  • فرودگاه دبی: تا این هتل 4 ستاره حدود 6.6 کیلومتر فاصله داشته که با 10 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: تا این هتل 4 ستاره 24.1 کیلومتر فاصله دارید. با تاکسی می توانید 30 دقیقه ای این مسافت را طی کنید.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: 42.3 کیلومتر راه دارید تا با تاکسی و ترانسفر فرودگاهی خود را در مدت 50 دقیقه به این مکان برسانید.

موقعیت مکانی هتل امگا دبی روی گوگل مپ

می توانید موقعیت مکانی این هتل 4 ستاره دبی را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان 17 تا 19 دبی

17 - 19dStreet - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل امگا دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل امگا دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید