نماینده سابق جمهوری خواه: ترامپ، شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست

به گزارش وبلاگ زیبا، دیو تروت، نماینده سابق جمهوری خواه کنگره آمریکا گفت بیکاری شدید، اقتصاد راکد و بدهی های گسترده و جدا شدن از متحدان حاصل عملکرد ترامپ است؛ ترامپ شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست.

نماینده سابق جمهوری خواه: ترامپ، شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست

به گزارش، به نقل از هیل، دیو تروت، نماینده سابق ایالت میشیگان در کنگره آمریکا از حزب جمهوری خواه گفت: بیکاری شدید، اقتصاد راکد و بدهی های گسترده و جدا شدن از متحدان مان حاصل عملکرد ترامپ است. ترامپ از نظر روانی، اخلاقی، فکری و عاطفی برای چنین پستی مناسب نیست.

وی اضافه کرد: دونالد ترامپ، شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست؛ به خاطر رفتار ترامپ اگر من اکنون در کنگره بودم به دموکرات ها می پیوستم.

نماینده سابق کنگه گفت: ناتوانی یا عدم تمایل ترامپ در پیگیری پروتوکل های تصمیم سازی عادی، باعث ایجاد هرج و مرج در سیاست خارجی آمریکا شده و کشور را در خطر قرار داده است.

: وکیل ترامپ از نقش سرمایه دار آمریکایی در انتخاب سفرا پرده برداشت

شومر: کاخ سفید مدارک مربوط به استیضاح را در اختیار سناتور ها قرار دهد

وی اضافه کرد: ما تنها این امیدواری را داریم که کنگره با استیضاح ترامپ، وی را برکنار کرده و انتخاب میان دو نفر دیگر را در سال 2020 داشته باشیم.

این در حالی است که نیمی از مردم آمریکا در نظرسنجی جدید مشترک از سوی موسسه هریس ایکس و نشریه هیل در روز های هشتم و نهم دسامبر درباره نظر آمریکایی ها درباره اقدامات ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش در سه سال اخیر، عملکرد وی را تایید نکردند و حمایت ها از عملکرد ترامپ فقط 46 درصد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نماینده سابق جمهوری خواه: ترامپ، شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده سابق جمهوری خواه: ترامپ، شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید