پیغام تبریک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

به گزارش وبلاگ زیبا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی ولادت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) را به عموم مسلمانان به ویژه شیعیان دنیا تبریک گفت.

پیغام تبریک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

به گزارش وبلاگ زیبا، در پیغام تبریک دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

خراسان در خراسان نور در جان تو می چرخد/ مگر خورشید در چاک گریبان تو می چرخد؟/ خراسان مُهر دریا می گردد با گام های تو/ به دست ابرها تسبیح باران تو می چرخد.

11 ذی القعده فرخنده زادروز آفتاب گیتی فروز توس و مهر تابان خراسان، فرارسید تا بار دیگر حلاوت حضور آشناترین غریب اهل بیت (ع) در خاک این مرز و بوم، بر جانمان بنشیند و افتخار میزبانی از هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، وجودمان را مالامال از غرور کند. چه سعادت بی بدیلی است هم نشینی ابدی مردمان مومن ایران اسلامی با خورشید ولایت و چه موهبت بزرگی است وجود مبارک بارگاه مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) دو فرزند دیگر امام صبر و شکیبایی حضرت کاظم(ع)، تا گرداگرد این سه نگین کرامت پروانه شویم و از چشمه زلال و پربرکتشان بهره بگیریم. دهه مبارک کرامت و خجسته میلاد مرهم دل ها، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را به عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک و تهنیت می گویم و شایستگی پیروی راستین از سیره متعالی رضوی را برای محبان آن حضرت آرزومندم.

منبع: میراث آریا

به "پیغام تبریک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید