چگونه بهترین مکان برای برپا کردن کمپ خود را انتخاب کنیم؟پیدا کردن مکان عمومی برای برپا کردن کمپتصمیم گیری برای یک نقطه خاص

به گزارش وبلاگ زیبا، در این مطلب راهنمایی های یک ماجراجوی ورزشکار را خواهید خواند که به شما می گوید چطور مکانی مناسب، راحت و امن را برای برپایی کمپ و چادر سفری خود انتخاب کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

چگونه بهترین مکان برای برپا کردن کمپ خود را انتخاب کنیم؟پیدا کردن مکان عمومی برای برپا کردن کمپتصمیم گیری برای یک نقطه خاص

حتی با یک سیستم خواب و چادر مناسب، در محیطی که کیفیت کمی داشته باشد نمی توانید تجربه اقامت سفری خوبی داشته باشید. شاید شما برای انتخاب بهترین جا برای کمپ خود با چالش هایی مثل باد شدیدی که به چادرتان می کوبد یا پیدا کردن جای راحت در مکان های صخره ای روبرو باشید.

پیدا کردن محلی مناسب و خواب راحت پیش نیاز یک سفر خوب و فوق العاده است. پس بهتر است هر نکته ای در این مورد را بدانید و خوب فرا بگیرید.

این دستورالعمل را مطالعه کنید تا بتوانید مکان مناسب و راحتی برای اقامت شبانه و خواب راحت در سفر پیدا کنید. بلیط هواپیما

پیدا کردن مکان عمومی برای برپا کردن کمپ

  • شما باید قبل از رسیدن به ساعات سرانجامیی شب، حداقل مکان عمومی و کلی کمپ خود را انتخاب کنید تا تاریکی برای شما مشکل ساز نشود. همچنین موارد زیر را برای انتخاب مکان مناسب کمپ در نظر بگیرید:
  • شما به یک سطح مسطح و صاف نیاز دارید تا شانس بیشتری برای جایگاه مناسب کمپ داشته باشید.
  • دسترسی به هیزم و آب برای شما راحت باشد.
  • پایین دره مرطوب و سرد است و مناسب برای برپایی کمپ نیست.
  • اگر نزدیک جهت و یا پناهگاه حیوانات و همچنین سکونتگاه بومیان اولیه کمپ خود را برپا کردید، تعجب نکنید با حمله ای شبانه از خواب بیدار شوید!
  • دور از مناطقی که احتمال بلایای طبیعی مانند سیل و بهمن وجود دارد کمپ بزنید.
  • اگر می خواهید خواب امن و راحتی در کمپ خود داشته باشید، از مناطقی که حشرات زیادی دارند -مانند علفزارهای مرطوب و باتلاق ها- دوری کنید.

تصمیم گیری برای یک نقطه خاص

پس از این که جایگاه عمومی کمپ خود را پیدا کردید، باید یک نقطه خاص را برای برپایی آن در نظر بگیرید. این محل خاص باید دارای شرایط زیر باشد:

  • با موادی نرم و طبیعی مانند برگ، شن، برگ های سوزنی کاج و چنین مواردی پوشیده باشد؛ چرا که راحتی و گرمای بیشتری نسبت به سطح سفت و سخت سنگی دارند.
  • در زیر یا کنار مواردی مثل درخت و صخره بزرگ مکان مناسبی است، چرا که از وزش باد و تابش نور خورشید کمی جلوگیری می کند.
  • زیر شما خیس نباشد، چرا که در این صورت سردتان خواهد شد.
  • حواستان باشد اگر باران می آید، مکان شما طوری نباشد که با استمرار بارش و آب گرفتگی، چادرتان زیر آب فرو رود.
  • موقعیت طبیعی خواب خود را در نظر بگیرید. ممکن است ناهمواری ها در این زمینه مشکل ساز شوند.

بعد از این که تمام موارد گفته شده را رعایت کردید، خیالتان راحت باشد که مکان برپایی کمپ شما امن است؛ اما راحتی فردی شما اهمیت خاصی دارد. از این رو حتماً در سرانجام شرایط خواب خود را چک کنید و موقعیت پاها و سر خود را با سنگ های کوچک تر تنظیم کنید که شما را اذیت نکنند.

با رعایت دستورالعمل های گفته شده، اقامت سفری خوبی با گروه خود تجربه خواهید کرد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "چگونه بهترین مکان برای برپا کردن کمپ خود را انتخاب کنیم؟پیدا کردن مکان عمومی برای برپا کردن کمپتصمیم گیری برای یک نقطه خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بهترین مکان برای برپا کردن کمپ خود را انتخاب کنیم؟پیدا کردن مکان عمومی برای برپا کردن کمپتصمیم گیری برای یک نقطه خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید