کلاس های دانشجویان کارشناسی دانشگاه یاسوج در ترم اول، مجازی خواهد بود

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیر آموزش دانشگاه یاسوج مورد برگزاری کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری گفت: کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی در ترم اول امسال به صورت مجازی خواهد بود.

کلاس های دانشجویان کارشناسی دانشگاه یاسوج در ترم اول، مجازی خواهد بود

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ زیبا، سیاوش باقری، مدیر آموزش دانشگاه یاسوج با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری گفت: کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی در ترم اول امسال به صورت مجازی خواهد بود؛ اما دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 15 آبان 1400 باید در دانشگاه حضور داشته باشند.

باقری اعلام نمود: با توجه به واکسیناسیون عمومی و تزریق هر دو دٌز دوم واکسن کرونا دانشجویان در ترم آینده سعی بر این است که 50 درصد از دانشجویان کارشناسی به دانشگاه فراخوانده شوند.

مدیر آموزش دانشگاه یاسوج با اشاره به برگزاری امتحانات به صورت حضوری اعلام کرد: در خصوص امتحانات هنوز کمیسیون مربوطه تشکیل نشده و طبعاً تصمیمی هم گرفته نشده است؛ اما نظر شخصی بنده این است که کلاس های حضوری، امتحان حضوری و کلاس هایی که مجازی باشند امتحان به صورت مجازی گرفته خواهدشد. اما تصمیم قطعی و نهایی را کمیسیون مربوطه خواهدگرفت و متعاقباً اعلام خواهدشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های دانشجویان کارشناسی دانشگاه یاسوج در ترم اول، مجازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشجویان کارشناسی دانشگاه یاسوج در ترم اول، مجازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید