کلوپ: کار سختی برابر پورتو داریم

به گزارش وبلاگ زیبا، سرمربی آلمانی لیورپول به بازیکنانش هشدار می دهد که در باد پیروزی دیدار رفت برابر پورتو نخوابند و این حریف را در بازی برگشت دست کم نگیرند.

کلوپ: کار سختی برابر پورتو داریم

کلوپ: کار سختی برابر پورتو داریم

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه پورتو در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درباره قدرت رقیب به بازیکنان خود هشدار داد.

سرمربی لیورپول در این باره گفت: آیا کونسیسائو گفته ما بهترین تیم دنیا هستیم؟ بله گاهی اوقات ما تیم خوبی هستیم و امیدوارم این موضوع را مجدداً نشان دهیم. شرایط پیچیده است، اما می دانیم کار سختی پیش رو خواهیم داشت. ما اینجاییم که به مرحله بعدی صعود کنیم. پورتو در تمامی مسابقات خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا تاکنون پیروز شده است.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: بازیکنانم می دانند من همیشه هنگام آنالیز، واقعیات را بازگو می کنم. نیازی نیست به بازیکنانم بگویم پورتو چه تیم خوبی است. آنها این را می دانند. بازی پورتو را مقابل رم دیدم و متوجه شدم کاملاً بر جریان بازی تسلط داشتند.

وی با تمجید از بازیکنان برزیلی تیمش خاطر نشان کرد: بازیکنان برزیلی زیادی در سراسر دنیا در بالاترین سطح بازی می کنند. ما آلیسون و فابینیو را به خاطر برزیلی بودن شان نیاوردیم، بلکه کیفیت آنها دلیل این انتقال بود.

سرمربی لیورپول در سرانجام شرح داد: چهارشنبه شب لیگ قهرمانان مهم است و یکشنبه لیگ برتر در اولویت خواهد بود. اگر سؤالات سختی در این مورد دارید، از جیمز میلنر بپرسید!

منبع: ایران ورزشی

به "کلوپ: کار سختی برابر پورتو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: کار سختی برابر پورتو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید