راهنمای سفر

نحوه ثبت نام وام گردشگری بازنشستگان

خبرنگاران : وام گردشگری برای بازنشستگان با دوره بازپرداخت یکساله و نرخ کارمزد 4 درصد به متقاضیان ارائه می گردد. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

24 شهریور 1401

معرفی هتل ساردور در شهر وان ، 3 ستاره

هتل sardur، هتل ساردور وان، سه ستاره در یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه است، موقعیت مکانی این هتل تا شهر وان 1.5 کیلومتر فاصله دارد، نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه وان است که 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

12 شهریور 1401

بندرعباس از نگاه سفرنامه نویسان خارجی

چه زمانی که گمبرون نام داشت و چه زمانی که بندرعباس نام گرفت یک پای خارجی ها آنجا بود. داغی هوایش هم مانعی برای سفر گردشگران خارجی به آنجا نشده است.

10 اسفند 1400

هزینه سفر به جزایر کیمن چقدر است؟

جزایر کیمن مقصدی رویایی با سواحل خیره کننده، آب های زلال و غروبی زیبا و دل انگیز است. درباره جزئیات هزینه سفر به این جزایر در این مقاله بخوانید.

18 بهمن 1400

چگونه یک سفر مقرون به صرفه قیمت به سئول داشته باشیم؟

اگر با برنامه ریزی پیش بروید و امکانات خود را آنالیز کند، پرهزینه ترین بخش سفر به سئول فقط بلیط هواپیما خواهد بود. امروز در مجله گردشگری دورونزدیک فعالیت هایی را برای شما جمع آوری کردیم که به شما یاری می نماید یک سفر کم هزینه به سئول از نظر بازدید از جاذبه...

6 دی 1400

معرفی پرواز های منتهی به استانبول

پرواز های منتهی به استانبولاستانبول یکی از آن شهر هایی است که در هر روز از سال، دیدن دارد. طبیعت بکر و مناظر منحصر به فرد این شهر باعث شده تا گردشگران زیادی، استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمایند.به همین دلیل، پرواز های منتهی به استانبول در سراسر...

3 تیر 1399

چه کشورهایی ویزا نمی خواهند؟

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان کدام ها هستند؟در جهانی امروز با توجه به مرزبندی هایی که بین کشورهای و ملل اجرا شده می بایست برای سفر چه کاری و چه تفریحی از کشور مقصد اجازه ورود دریافت کنیم. این اجازه برای ورود به هر کشوری در قالب پاسپورت شناخته می شود...

24 خرداد 1399

راهنمای سفر به گرجستان ، سفری به سرزمینی با مردمانی میهمان نواز

کشور گرجستان کشوری است در منطقه اوراسیا که دقیقا در مرز آسیای غربی و اروپای شرقی قرار گرفته است. مهمترین و بزرگترین شهر این کشور تفلیس نام دارد که پایتخت آن نیز به حساب می آید. کشور گرجستان به دلایل زیادی از جمله داشتن آب و هوایی مطلوب، بهره گیری از زیرساخت...

15 دی 1398

گزارش خبرنگاران، چرا سوئیس برای قرقیزستان مهم است؟

طی بازه سال های 2011 تا 2015 سوئیس نخستین مقصد صادراتی قرقیزستان بود که حدود نیمی از صادرات این کشور را به خود اختصاص می داد، اما از سال 2016 این روند به طرز محسوسی کاهش یافته است.

26 مرداد 1398

حمایت سازمان میراث فرهنگی از سرمایه گذاری در بازار گردشگری خراسان شمالی

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با استاندار خراسان شمالی دیدار و گفت وگو کرد.

3 مرداد 1398

دست پُر اهواز برای استقبال از گردشگران در نوروز 98

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان اهواز گفت: با همکاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری خوزستان و فرماندار اهواز، خوشبختانه هماینک این شهرستان به عنوان مرکز استان و با آمادگی کامل پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است.

8 تیر 1398