آغاز به کار تاسیسات گردشگری استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از آغاز به کار هتل ها و تمامی اماکن اقامتی، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه های بومگردی و مراکز تفریحی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

آغاز به کار تاسیسات گردشگری استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه 99 با اشاره به مصوبات اخیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا عنوان داشت: تاسیسات گردشگری استان زنجان می توانند فعالیت خود را به تدریج با رعایت دستورالعمل شماره 3 پیشگیری از کرونا خدمات شروع کنند.

او اضافه کرد: ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و مسافرتی رعایت ضوابط بهداشتی و استانداردهای محیطی در چارچوب پروتکل های ابلاغی می تواند علاوه بر فعال سازی صنعت گردشگری، به تامین نیازهای مسافران کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: دستورالعمل شماره 3 پیشگیری از کرونا با عنوان سفر هوشمند: سفر + سلامت، از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به تمامی مدیریت های این حوزه ابلاغ شده است و هتل ها و تمامی اماکن اقامتی، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه های بومگردی و مراکز تفریحی در سطح استان می توانند فعالیت مجدد خود را شروع کنند.

او تاکید کرد: بازگشایی مراکز تجمع عمومی در تاسیسات گردشگری نظیر سالن های همایش، استخر و ... شامل این ابلاغیه نیست.

ارجمند در ادامه بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر اجرای پروتکل­ های بهداشتی تاسیسات گردشگری سطح استان از سوی معاونت گردشگری و سایر دستگاه های ناظر افزایش خواهد یافت و عدم رعایت موارد ذکر شده به تعطیلی تاسیسات منجر شده و در صورت ادامه فعالیت مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

بازگشایی تاسیسات گردشگری استان، مستلزم اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام کتبی تاریخ شروع فعالیت به این مدیریت، همراه با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و استانداردهای محیطی در چارچوب پروتکل های ابلاغی است.

منبع: میراث آریا

به "آغاز به کار تاسیسات گردشگری استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار تاسیسات گردشگری استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید