افتتاح هزار و 48 پروژه در قم طی چهار سال گذشته

به گزارش وبلاگ زیبا، سید مهدی صادقی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار، گفت: شرایط اکنون کشور خاص است و خروج آمریکا از برجام شرایط را سخت تر نموده اما مشکل اساسی و اصلی ما از درون کشور است. اگر قدری همدلی و انسجام ایجاد گردد از بسیاری هزینه ها کاسته گردیده و دشمن نیز از نقشه هایش ناامید می گردد.

افتتاح هزار و 48 پروژه در قم طی چهار سال گذشته

وی بیان داشت: برای افزایش بهره وری چاره ای جز مدیریت بهینه مصارف و منابع نداریم و به ویژه در مصرف بهینه آب که موضوعی ملی است باید بیشتر کوشش گردد.

استاندار قم ضمن توصیه به مدیران عنوان نمود: مدیران در تصمیماتشان نگرش ملی داشته باشند. همچنین اگر مدیری به بخشی از استان سفر می نماید بخشدار را اطلاع دهد.

وی ادامه داد: از مدیران خواستاریم در اعمال مصوباتی که در ماده 27 ذکر و اختیاراتی که به آن ها تفویض گردیده کوشش نمایند و هر برنامه ای در واگذاری پروژه به بخش خصوصی دارند را به سازمان بودجه اطلاع دهند.

صادقی توضیح داد: ما چاره ای جز واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی نداریم و مدیران باید در این باره کوشش نمایند.

افزایش دو برابری اعتبار ستاد رونق فراوری

وی در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحیه در هفته دولت اضافه کرد: 181 پروژه با اعتبار 471 میلیارد تومان طی هفته دولت در قم افتتاح می گردد.

وی ادامه داد: از سال 94 تاکنون در قم هزار و 48 پروژه با اعتبار حداقل 2 هزار و 399 میلیارد تومان افتتاح گردیده است.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به ستاد رونق فراوری اشاره و ابراز کرد: سال گذشته سهم استان قم در این ستاد 500 میلیارد تومان بود که این میزان در امسال به دو برابر افزایش یافته است. امید که در جذب این اعتبار و کمک به شکوفایی صنعت قم کوشش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح هزار و 48 پروژه در قم طی چهار سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هزار و 48 پروژه در قم طی چهار سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید