افشای اطلاعات 5 شرکت بورسی در سامانه کدال

به گزارش وبلاگ زیبا، روز گذشته چند شرکت بورسی در سامانه کدال از رویدادهای اقتصادی و تولیدی مهم خود پرده برداری کردند. این اطلاعیه ها در بخش اطلاعات بااهمیت و با عنوان افشا گری شناخته می شوند.

افشای اطلاعات 5 شرکت بورسی در سامانه کدال

کرماشا

در یکی از این اطلاعیه ها که مقدار اهمیت آن در سطح الف طبقه بندی شده، شرکت صنایع پتروشیمی کرماشا از توقف بخشی از فعالیت خود اطلاع داده است. علت این توقف آغاز فصل سرما و برودت هوای منطقه عملیاتی شرکت یادشده است. در این اطلاعیه اعلام شده که با توجه به قطع شدن گاز در واحد های فراوریی شرکت و کاهش ظرفیت فراوری، همزمان برای انجام تعمیرات اساسی برنامه ریزی شده است. تاریخ توقف فعالیت 25 دی ماه معین و اعلام شده که آخرین عایدی بخش متوقف شده برای یک سال اقتصادی 3076میلیارد تومان بوده است.

شوکوپارس

شرکت شوکوپارس هم اطلاعیه ای در گروه الف منتشر نموده و در آن از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات اطلاع داده است. مرجع صادر کننده مجوز انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و مصوبات داخلی شرکت بوده که طی آن انواع شکلات فله و شربت مایع و پودری، شکلات صبحانه 170گرمی، آدامس و میکای 8گرمی فله به طور میانه از یک میلیون و 851 هزار تومان به 2میلیون و 203 هزار تومان افزایش یافته است. گفته شده که به علت افزایش نرخ مواد اولیه و سایر نهاده های فراوری و اثر آن بر بهای تمام شده محصولات، تغییر قیمت بعضی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوز انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات (تاریخ اعمال 01/ 11/ 1400) صورت گرفته است. نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل عایدی شرکت در سال اقتصادی قبل 48 درصد بوده است.

نیرومحرکه

شرکت ماشین سازی نیرومحرکه هم به افشای عدم حصول نتیجه از شرکت در مناقصه پرداخته است. موضوع این مناقصه ساخت و مونتاژ پروژه خط رنگ پودری تریلر بود که در تاریخ 18آبان برگزار شده بود. این شرکت در زمینه دلایل عدم حصول نتیجه به تصمیم شرکت ماموت تکنولوژی بر انجام پروژه اشاره نموده است.

روان فن آور

شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور هم روز گذشته در وب سایت کدال در بخش افشای اطلاعات بااهمیت از انعقاد قرارداد مهم اطلاع داد. موضوع این قرارداد فراوری و فروش قطعات خودرو بود که 22 دی ماه منعقد شد. طرف این قرارداد شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان خودرو است که قرار است، 200هزار قطعه شاتون JAV J4 در بازه زمانی سه ساله برای این شرکت فراوری گردد. درباره مبلغ این قرارداد رقمی اعلام نشده، اما در زمینه تسویه آن گفته شده است که پس از رسید قطعی انبار و تاییدیه خریدار و اعمال موارد قانونی قابل پرداخت می گردد.

ایران ارقام

شرکت ایران ارقام هم درباره مزایده عمومی برای فروش یک ملک اطلاع رسانی نموده است. طبق این اطلاعیه فروش ششدانگ یک باب واحد اداری واقع در شهر تهران - مطهری طبق آگهی در روزنامه های همشهری و دنیای اقتصاد مورخ 02/ 11/ 1400 درج شد. بعلاوه قیمت پایه ساختمان فوق 536میلیارد ریال ارزیابی شده است. گفتنی است که آخرین مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد قیمت تا انتها وقت اداری 09/ 11/ 1400 خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

به "افشای اطلاعات 5 شرکت بورسی در سامانه کدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات 5 شرکت بورسی در سامانه کدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید