بسته اخبار مالی خبرنگاران در روز دوشنبه

به گزارش وبلاگ زیبا، بانک مرکزی سال پایه آماری را به 1395 تغییر داد،یک ششم خانوار ایرانی در استان تهران زندگی می نمایند،ادامه گرانی پیاز،کاهش 7000 تومانی قیمت نیم سکه در بازار،کاهش و افزایش قیمت خودروهای داخلی،صادرات طلای ایرانی صفر شده است،مصرف بنزین به اوج خود رسید،آینده خاموش است!،دفترچه قسط پردیس هنوز لاینحل است،افزایش 39 درصدی عملیات کانتینری در بندر رجایی و اینترنت نامحدود می آید اما در زمان نامشخص! بعضی از عناوین مهمترین اخبار مالی امروز خبرنگاران بود.

بسته اخبار مالی خبرنگاران در روز دوشنبه

به گزارش وبلاگ زیبا، بعضی از اخبار مالی امروز -دوشنبه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

بانک مرکزی سال پایه آماری را به 1395 تغییر داد

بانک مرکزی سال پایه آماری خود را از 1390 به 1395 تغییر داد. این اقدام در جهت تاکید احکام دائمی برنامه های توسعه و همچنین کاهش اختلاف آماری بین بانک مرکزی و مرکز آمار صورت گرفته است.

یک ششم خانوار ایرانی در استان تهران زندگی می نمایند

بر اساس نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 حدود یک ششم خانوار ایرانی در استان تهران زندگی می نمایند که از این نظر استان تهران بیشترین تعداد خانوار ایرانی را در خود جای داده است. همچنین استان ایلام با 0.66 درصد از جمعیت خانوارهای ایرانی، کمترین خانوار گروهی و معمولی را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

ادامه گرانی پیاز/ سیب زمینی هم دنباله رو پیاز شد!

قیمت انواع میوه و تره بار در آخرین روزهای تیرماه با ثبات نسبی همراه است اما بعضی اقلام مانند پیاز هنوز به قیمت بالا به فروش می رسند و سیب زمینی هم با افزایش هزار تومانی قیمت روبرو شده است.

کاهش 7000 تومانی قیمت نیم سکه در بازار

در بازار امروز - دوشنبه - قطعات کوچک سکه از جمله نیم و ربع سکه با کاهش 7000 و 3000 تومانی قیمت نسبت به روز قبل همراه شده اند و به ترتیب 629 و 368 هزار تومان عرضه می شوند.

کاهش و افزایش قیمت خودروهای داخلی

این هفته قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار کاهش و دو مدل افزایش یافته است.

صادرات طلای ایرانی صفر شده است

رئیس اتحادیه تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان طلا و جواهر گفت: طی سال های گذشته صنف ما دچار آسیب های بسیار شده و اکنون صادرات طلا به رقمی نزدیک به صفر رسیده است، درحالیکه تایلند 26 میلیارد دلار و ترکیه حدود 17 میلیارد دلار درآمد به وسیله صادرات طلا و جواهر دارند.

مصرف بنزین به اوج خود رسید

معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه مصرف بنزین در ایران به بیش از 83 میلیون لیتر رسیده است، اظهار کرد: با وجود اینکه مصرف بنزین در کشور به پیک خود رسیده، مسئله ای در تامین بنزین وجود ندارد.

آینده خاموش است!

با کاهش دمای هوا در روزهای اخیر، فرایند مصرف برق کشور اندکی فروکش نموده است، اما گزارش ها نشان می دهد که پیک مصرف برق همچنان بر فراز مرز 50 هزار مگاوات قرار گرفته است و در روز گذشته (یکشنبه) در نقطه اوج خود به 51 هزار و 297 مگاوات رسید.

دفترچه قسط پردیس هنوز لاینحل است

با وجود افتتاح بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر پردیس موضوع سرانجام کار، معرفی به بانک و ارایه دفترچه فروش اقساطی واحدهای افتتاح شده در بعضی فازها در حال تبدیل شدن به معضلی جدید است.

افزایش 39 درصدی عملیات کانتینری در بندر رجایی

در ادامه آمارهای رو به رشد و امیدوارنماینده سازمان بنادر در سال 1396 جمع بندی آمار در سه ماهه نخست سال جاری در بندر شهید رجایی حاکی از تداوم رشد در مهم ترین بندر مالی ایران است.

اینترنت نامحدود می آید اما در زمان نامشخص!

در حالی که کاربران اینترنت مدت هاست از ارائه بسته های حجمی ناراضی هستند و استفاده از اینترنت برای دانلود فایل های ویدیویی که حجم زیادی را می طلبد افزایش یافته است، چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت بسته های نامحدود اینترنت ثابت خبر داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بسته اخبار مالی خبرنگاران در روز دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته اخبار مالی خبرنگاران در روز دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید