برقراری بیش از 31 هزار ارتباط تلفنی با اورژانس 115 در کردستان

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام 5878ماموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در مهر ماه امسال در استان اطلاع داد.

برقراری بیش از 31 هزار ارتباط تلفنی با اورژانس 115 در کردستان

رضا پیرا اقدامات، عملکرد و فعالیت های اورژانس 115 در مهر ماه امسال را اعلام و با اشاره به انجام 5 هزارو 878 مأموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت ها و بیماری ها در مدت زمان یاد شده در استان اظهار کرد: از این تعداد 4هزار و 152 مأموریت مربوط به بیماری ها است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت های صورت گرفته یک هزار و 100 مورد مربوط به حوادث تصادفی و 626 مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

پیرا اذعان کرد: طی مأموریت های صورت گرفته تعداد یک هزار و 21 مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و 2 هزار و 67 مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان های استان اعزام شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: طی ماه گذشته به یک هزار و 241 مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و 234 مصدوم دیگر به علت حوادث غیر تصادفی به وسیله نیروهای اورژانس 115 خدمات ارائه شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در مدت زمات یاد شده 100 مورد مسمومیت در استان به مرکز پیغام 115 گزارش شده است، اعلام کرد: از این تعداد 6 مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

پیرا تعداد کل تماس های برقرار شده با اورژانس را طی یک ماه گذشته 31 هزار و 171 مورد برشمرد و عنوان نمود: متأسفانه از این تعداد یک هزار و 727 مورد مزاحمت تلفنی بوده است که این امر قطعاً در فرایند امدادرسانی اورژانس 115 اختلال ایجاد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برقراری بیش از 31 هزار ارتباط تلفنی با اورژانس 115 در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری بیش از 31 هزار ارتباط تلفنی با اورژانس 115 در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید