برگزاری دوره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 6500 نفر

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: 6 هزار و 500 نفر توسط جمعیت هلال احمر کرمان از آموزه های پیشگیری آسیب های اجتماعی برخوردار شدند.

برگزاری دوره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 6500 نفر

به گزارش خبرنگار از ، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ملاقات با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، گفت: در طی سه سال گذشته بیش از 6 هزار و 500 نفر توسط جمعیت هلال احمر استان از آموزه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برخوردار شدند.

او اضافه نمود: جمعیت هلال احمر به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از دستگاه هایی است که با انعقاد تفاهم نامه با ستاد مبارزه با موادمخدر و شورای اجتماعی وزارت کشور در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه های متعدد و کثیری برگزار نموده است.

فلاح با اشاره به اینکه مردم بر اساس باور های غلط برای کسب آرامش به مصرف مواد مخدر روی می آورند، بیان داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اجرای بیش از 35 نوع برنامه متفاوت آموزشی، فرهنگی و کارگاهی اعضای جوانان را در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعال نموده است.

او گفت: دوره ها و کارگاه های آموزشی سبک فرزندپروری و مهارت های زندگی ویژه مناطق حاشیه نشین، پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتار های پرخطر، کارآفرینی و رویداد استارتاپی بومینو، توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کار های خرد و تربیت تسهیلگر اهم برنامه هایی است که توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان در طی سال های گذشته برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، اضافه نمود: توانمندسازی 210 نفر در حوزه جوامع محلی با رویکرد کسب و کار های خرد در شهرستان های کرمان، رفسنجان، کهنوج، ریگان، فهرج و بردسیر توسط 21 تسهیلگر عضو جوان هلال احمر در امسال نیز در دست اقدام است.

ابراهیم بابایی سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه اعلام کرد: خوشبختانه موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین اعضای جوانان استان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

بابایی اضافه نمود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با فراوری محتوا های آموزشی مختلف با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف آموزش و حساس سازی آحاد جامعه در فضای مجازی اقدامات مهمی انجام داده اند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری دوره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 6500 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 6500 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید