ممنوعیت یک هفته ای ورود شهروندان عراقی به کربلا

به گزارش وبلاگ زیبا، استاندار کربلای عراق برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ورود شهروندان این کشور را به این استان برای یک هفته ممنوع نمود.

ممنوعیت یک هفته ای ورود شهروندان عراقی به کربلا

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از شفقنا نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلا شامگاه پنجشنبه 15 اسفند با صدور بیانیه ای گفت که تصمیم گرفته برای جلوگیری از شیوع نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19)، ورود شهروندان عراق به این استان را از صبح فردا (آدینه) برای یک هفته ممنوع کند.

الخطابی در بیانیه خود در این باره آورده است: از شهروندان همه استان های عراق برای عدم اجازه ورود به استان کربلای معلی از ساعت 8 فردا ششم ماه مارس جاری (8:30 صبح به وقت تهران) به مدت یک هفته عذرخواهی می کنیم.

در بیانیه استاندار کربلا همچنین آمده است: این تصمیم در چارچوب تدابیر پیشگیرانه احتیاطی و در راستای حفاظت از سلامتی همگان از اپیدمی ویروس کرونا اتخاذ شده و مردم کربلای معلی، کارمندان و نیروهای امنیتی فعال در استان از این ممنوعیت مستثنی هستند.

الخطابی همچنین از تمدید تعطیلی موسسات وابسته به وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی و پژوهش علمی در کربلا برای یک هفته دیگر خبر داده و از شهروندان درخواست کرد که دستورالعمل های پزشکی و تدابیر پیشگیرانه را دنبال نمایند، از هر گونه تجمعی دور بمانند و مراسم های گروهی را نیز لغو نمایند.

تا به امروز 38 مورد ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در استان های مختلف عراق به ثبت رسیده که تنها یک مورد آن متعلق به کربلا بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ممنوعیت یک هفته ای ورود شهروندان عراقی به کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت یک هفته ای ورود شهروندان عراقی به کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید