تردد 245 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد

به گزارش وبلاگ زیبا، احسان منصور کیایی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه در 24 ساعت منتهی به اول فروردین ماه جاری 244 هزار و 500 تردد در 9 ورودی استان سمنان توسط دوربین های تردد شمار نصب شده در مبادی ورودی استان ثبت شده است، تاکید نمود: در این روز یک هزار و 764 خودرو به صورت میانگین طی هر ساعت در باند جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس، تردد نموده اند.

تردد 245 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد

وی اضافه کرد: در روز بیست و نهم اسفندماه 97 و ساعات منتهی به تحویل سال همچنین میانگین نرخ تردد در محور شمالی آزادراه امام رضا (ع) از مشهد به تهران ساعتی 576 خودرو بوده است که در مجموع باید گفت میانگین تردد در کریدور تهران-مشهد و بالعکس در محدوده استان سمنان به ازای هر ساعت یک هزار و 170 خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، گفت: تعداد سفرهای از مبدا استان به خارج از آن در روز منتهی به تحویل سال، 321 مورد و تعداد مسافران خارج شده از مبدا استان دو هزار و 781 نفر بوده است همچنین یک هزار و 921 مسافر نیز به مقصد استان سمنان تردد نموده اند.

منصورکیایی بیان نمود: تعداد سفر و تعداد مسافر از مبدا استان سمنان برای روز بیست و هشتم اسفندماه 97 نیز به ترتیب 516 سفر و پنج هزار و 253 مسافر بوده است، در این روز همچنین دو هزار و 610 مسافر به مقصد شهرهای استان سمنان مسافرت نموده اند.

وی اضافه کرد: در روز بیست و هشتم اسفندماه 98 همچنین میانگین تردد در باند جنوبی محور امام رضا (ع) حد فاصل محورهای استان سمنان هر ساعت یک هزار و 869 خودرو و میانگین سفرها از راستا شمالی بزرگراه مذکور 545 خودرو در ساعت بوده که مجموعاً میانگین تردد در محور امام رضا (ع) در روز بیست و هشتم اسفندماه 97، یک هزار و 207 خودرو در ساعت بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تردد 245 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد 245 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید