خودرو

اطلاعیه آب منطقه ای تهران ، مرکز تا چند روز دیگر آب دارد؟

شرکت آب منطقه ای تهران با صدور اطلاعیه ای گفت: اعلام اینکه فقط چند روز آب برای مصرف تهران به جای مانده است مقایسه ای متناسب نبوده و بدون در نظر گرفتن تمامی شرایط است و چنین مقایسه ای صحیح نیست.

8 آذر 1401

ال جی دیسپلی در فکر ساخت یک خط تولید تازه OLED خودرو

ال جی دیسپلی در حال بررسی ساخت یک خط تولید تازه OLED خودرو است.

5 آبان 1401

تصاویر ، 2 خودروی تازه چینی با آپشن های متنوع به جاده های کشور می آیند ، ویژگی ها و قیمت این دو خودرو را ببینید

خودروهای نو بازار پاییزی متفاوتی را می سازند. هر دو خودرو در دسته محصولات پر آپشن قرار می گیرند. علت این مساله هم تعیین است زیرا هر دو محصول نو بازار خودرو جز خودروهای چینی هستند و چینی ها نیز به داشتن آپشن های متعدد معروف هستند.

1 آبان 1401

تاخیر در تحویل تیگو 7 پرو صدای ثبت نام کنندگان را در آورد

تحویل ندادن به موقع خودروی تیگو 7 پرو ثبت نام کنندگان را گلایه مند کرد.

8 مهر 1401

آشنایی با هتل ترنج کیش و امکانات آن

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی از هتل های خاص جزیره کیش یعنی هتل ترنج کیش که به سبک هتل معرف مالدیو ساخته شده است سخن خواهیم گفت پس برای آشنایی با این هتل و امکانات آن تا آخر این مقاله با خبرنگاران همراه باشید

18 شهریور 1401

معرفی هتل ساردور در شهر وان ، 3 ستاره

هتل sardur، هتل ساردور وان، سه ستاره در یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه است، موقعیت مکانی این هتل تا شهر وان 1.5 کیلومتر فاصله دارد، نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه وان است که 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

12 شهریور 1401

با هتل های عجیب ایران آشنا شوید

هتل های عجیب ایران، عنوانیست که به این مقاله اختصاص دادیم تا در آن هتل های غیرمعمول و شگفت انگیز موجود در کشور خودمان را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید ایران سرشار از جاذبه های گردشگری مختلف است و همین امر باعث شده تا افرادی که به تماشا...

11 شهریور 1401

خبر مهم وزیر صنعت درباره واردات خودرو ، چه خودروهایی وارد می شوند؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت هرگونه تصمیم گیری برای تفکیک این وزارتخانه را منوط به اقدام مجلس شورای اسلامی دانست.

27 مرداد 1401

بازیگر قبل انقلاب: هنرپیشه آمریکایی گفت دست کثیفت را به ماشین محبوبم نزن

فیلم منتشر شده از روایت مرتضی عقیلی بازیگر سرشناس سینمای قبل از انقلاب ایران درباره مواجهه با پیتر فالک به یکی از پربیننده ترین ویدیو ها در اینستاگرام تبدیل شده است.

19 مرداد 1401

چطور خانه ای با دکوراسیون مدرن و مینیمال داشته باشیم؟

خانه های با دکوراسیون مدرن خانه هایی هستند با حداکثر استفاده از فضا و حداقل تزیینات. شاید بتوان گفت همین موضوع باعث شده است به علت شرایط خاص مالی امروز، سبک مینیمال بسیار پرطرفدار باشند. البته نمی توان گفت که به بهانه مدرن بودن می توان امکانات کمتری برای...

9 مرداد 1401

لوکس ترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران کدامند؟

لوکس ترین خودروهای شاسی بلند چینی در ایران کدامند؟ خودروهای چینی سال های زیادی است که در بازار خودروی ما حضوری پررنگ دارد، اما از اوایل سال های دهه 90 با ورود خودروهای لاین لوکس این کشور، بازار تا حد زیادی تحت تأثیر نهاده شد. با وجود قوانین منع واردات...

7 مرداد 1401

اقدام عجیب ژاپن در قبال لندکروز نو

بی شک لندکروز جزو محبوب ترین شاسی بلندهای دنیا است. البته بر کسی هم پوشیده نیست که این شاهزاده ژاپنی یکی از برترین های این عرصه هم به شمار می رود. اما به تازگی شرکت تویوتا تصمیم گرفته است در اقدامی جالب و البته تا حدودی عجیب، جلوی صادرات این ماشین به بعضی...

6 مرداد 1401

رها کردن خودرو وسط بزرگراه تصادفی آتشین رقم زد

تصادف در بزرگراه می تواند یک مصیبت ترسناک باشد. سرعت بالا و شانه های باریک می تواند یافتن مکانی امن برای انتظار یاری را به یک چالش تبدیل کند. با این حال، کاری که هرگز نباید انجام دهید این است که وسیله نقلیه خود را در وسط جاده رها کنید.

23 تیر 1401

یک روز مجذوب کننده در پارک های جنگلی تهران

اگر در تعطیلات سه روزه فرصت نکردید جایی بروید یا حوصله شلوغی جاده ها را نداشتید، یک برنامه تفریحی یک روزه برای آخرین روز تعطیلی خود ترتیب دهید.

21 تیر 1401

تاثیر تعطیلی غار علیصدر بر گردشگری همدان

ایسنا/ این خبر پیرامون تاثیر تعطیلی غار علیصدر بر گردشگری همدان برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

19 تیر 1401

واردات خودرو با تصویب هیئت دولت آزاد شد

سخنگوی دولت گفت: یکی دیگر از بند های هشت فرمان رئیس جمهور برای تحول در صنعت خودرو محقق شد و با تصویب هیئت دولت، واردات خودرو آزاد شد.

4 تیر 1401

افزایش روزانه قیمت خودرو در بازار

تهران (پانا) - بررسی های بازار خودرو طی یک هفته اخیر نشان می دهد که این بار تعیین کنندگان قیمت پله ها را چند تا یکی طی کرده و همینطور روزانه قیمت ها را بالا می برند.

31 خرداد 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401

امروز آسمان تهران نسبتا آفتابی است و دما در طول شب از بیست درجه به مرور و در طول روز به بیست و هفت درجه می رسد.

30 خرداد 1401

جنجال واردات گوشی های بالای 600 دلار

رد و بدل شدن خبر مربوط به ممنوعیت واردات گوشی های بالای 600 دلار بار دیگر حواشی ممنوعیت ورود گوشی های لوکس را مطرح نموده است، اگرچه این انواع گوشی از نظر تامین احتیاج بازار سهم قابل توجهی ندارند، ولی ارزبری آن ها هم کم نیست.

24 خرداد 1401

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در محور های شرق استان تهران به صورت روان و عادی در جریان است.

6 خرداد 1401
تعداد: (134)