تغییر 3 سرمربی تیم های کشتی در انتها مسابقات جهانی و ابقای 3 مربی دیگر؟

به گزارش وبلاگ زیبا، تا اینجای کار سرمربیان تیم های ملی نوجوانان آزاد و نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی تغییر نموده اند و به نظر می رسد سه سرمربی دیگر در تیم های امید آزاد و فرنگی و جوانان آزاد به کار خود ادامه دهند.

تغییر 3 سرمربی تیم های کشتی در انتها مسابقات جهانی و ابقای 3 مربی دیگر؟

به گزارش وبلاگ زیبا، پرونده مسابقات دنیای کشتی در سال 2021 با اتمام پیکارهای امیدهای دنیا در صربستان بسته شد. تیم های کشتی ایران در 6 رقابت دنیای عملکردی خوب و قابل قبول داشتند و تنها در رده سنی نوجوانان تیم های کشورمان روی سکو نرفتند و به همین علت پیش بینی می شد که حتما تغییراتی در کادرفنی دو تیم آزاد و فرنگی نوجوانان اتفاق بیافتد.

چندی پیش حکم سرمربیگری تیم ملی آزاد نوجوانان از سوی علیرضا دبیر به مجید ترکان قهرمان پیشین کشتی دنیا داده شد، راهنمایی این تیم پیش از این با محمد طلایی بود.

روز گذشته (30 آبان) نیز محسن سوریان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان فرنگی انتخاب شد تا جای مسعود هاشم زاده را در این تیم بگیرد.

بعلاوه حمید باوفا مربی پیروز سال های گذشته تیم ملی جوانان، بار دیگر به این رده سنی بازگشت و جایگزین روح الله میکائیلی در تیم ملی جوانان فرنگی شد.

هنوز در مورد سه رده دیگر فدراسیون کشتی تصمیمش را اعلام نکرده اما بعید به نظر می رسد تغییر تازه ای در این تیم ها اتفاق بیافتد.

تیم ملی جوانان آزاد بعد از استعفای پژمان درستکار در سال گذشته، با راهنمایی محسن کاوه راهی مسابقات دنیای اوفای روسیه شد و با اقتدار و با کسب 5 مدال طلا به قهرمانی جوانان دنیا رسید.

بعلاوه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید نیز با راهنمایی تقی اکبرنژاد و فرشاد علیزاده بر سکوی دنیای قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تغییر 3 سرمربی تیم های کشتی در انتها مسابقات جهانی و ابقای 3 مربی دیگر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر 3 سرمربی تیم های کشتی در انتها مسابقات جهانی و ابقای 3 مربی دیگر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید