حبیبی: زیر سوال بردن قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد بی انصافی است

به گزارش وبلاگ زیبا، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: بی انصافی است بگوییم این مدال ها به خاطر نبودن مدعیان در مسابقات آسیایی به دست آمد، در اغلب اوزان حریفان اصلی ما حضور داشتند.

حبیبی: زیر سوال بردن قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد بی انصافی است

هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ زیبا در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خداراشکر که نتیجه خوبی گرفتیم. کسب 7 مدال طلا و سه برنز در چین رکورد خوبی برای کشتی بود. مدال هایی که جوانان ما گرفتند امیدوارکننده بود.

وی در واکنش به آنهایی که می گویند خوب های آسیا به چین نیامده بودند، تاکید نمود: نه اینطور نبود. بچه های ما خیلی خوب کشتی گرفتند و اینطور که می گویند نبود. بی انصافی است بگوییم این مدال ها به خاطر نبودن مدعیان است و با این حرف قهرمانی را زیر سوال ببریم. در اغلب اوزان حریفان اصلی ما حضور داشتند. این نتیجه حاصل 5-6 ماه کار کردن بود. کشتی به این افتخار نیاز داشت. حقیقت این است که نتیجه خوبی در قهرمانی آسیا گرفتیم و اگر بخواهیم با سنوات گذشته هم کار را مقایسه کنیم، معین می گردد که این قهرمانی خوب بود.

حبیبی با اشاره به وضعیت تیم ملی در آینده با توجه به احتمال وقوع تحولات جدید در فدراسیون اظهار داشت: اردو از فردا آغاز می گردد و بچه های آسیایی هم از چهارشنبه به جمع اردونشینان اضافه می شوند. ما کاری به مدیریت فدراسیون نداریم و بخش فنی کاملا جداست، اما جا دارد از حمید بنی تمیم تشکر کنیم که در این چند ماه با همه توانی که داشت کارها درست انجام شد و اردوها بدون مسئله ای ادامه پیدا کرد. موضوع نبود چسب در اردو را مطرح کردند اما در واقع موضوع چیز دیگری بود. در خصوص تغذیه هم می توانید از کشتی گیران بپرسید. کاری که درست صورت گرفته را باید گفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حبیبی: زیر سوال بردن قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد بی انصافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: زیر سوال بردن قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد بی انصافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید