کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی 4 وزن پایانی مسابقات برگزار گردید

به گزارش وبلاگ زیبا، قرعه کشی 4 وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار گردید و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی 4 وزن پایانی مسابقات برگزار گردید

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ زیبا از مغولستان، قرعه کشی 4 وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار گردید و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم که 7 نفر کشتی گیر حضور دارند، فرهاد نوری در گروه اول با آیدین تاجیگالی از قزاقستان، پرمان هومادوف از ترکمنستان و هایری از چین کشتی می گیرد. نفرات اول و دوم این وزن به دیدار نیمه نهایی راه می یابند و به صورت ضربدری با نفرات اول و دوم گروه دو مسابقه می دهند. کشتی گیران برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

مبارزات وزن 79 کیلوگرم نیز با حضور 5 کشتی گیر و در یک گروه به صورت دوره ای برگزار می گردد. علی سوادکوهی در این وزن با تسرنداش باساندورج از مغولستان، وردیو گولیا از هند، موراتبک ماجیتوف از قزاقستان و آتای ایزابکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

رقابت های وزن 86 کیلوگرم نیزبا حضور 5 کشتی گیر پیگیری خواهد شد. احمد بذری نماینده کشورمان باید با گانخویاک گانباتار از مغولستان، یسکالی دولتکازی از قزاقستان، دولتمیرات اورازگیلیوف از ترکمنستان و پراوین از هند مبارزه کند.

همچنین در وزن 97 کیلوگرم 5 کشتی گیر حضور دارند و عباس فروتن به مصاف ژاسولان یرمنبت از قزاقستان، حسین نصیر از هند، مونگونشاگی توموربات از مغولستان و کونای نورداولتوف از قرقیزستان می رود.

مسابقات اوزان فوق (فردا) یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی 4 وزن پایانی مسابقات برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا، قرعه کشی 4 وزن پایانی مسابقات برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید