حمایت اقتصادی و علمی رسانه ملی از رساله های دکتری و انتها نامه های کارشناسی ارشد حقوق و رسانه

به گزارش وبلاگ زیبا، معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی در راستای دستیابی به راهکارهای علمی در ارتقای بهره وری تولیدات رسانه ای و توسعه و تعمیق رهیافت های حقوقی در روبرو با موضوعات مرتبط با سازمان صدا و سیما، از رساله های دکتری و سرانجام نامه های کارشناسی ارشد مرتبط با موضوعات حقوق و رسانه حمایت های علمی و اقتصادی به عمل می آورد.

حمایت اقتصادی و علمی رسانه ملی از رساله های دکتری و انتها نامه های کارشناسی ارشد حقوق و رسانه

به گزارش وبلاگ زیبا، بدون شک ادبیات علمی در هر رشته و گرایشی مرهون کوشش های صاحب نظران و پژوهشگران آن حوزه است و این ادبیات علمی به وسیله نگارش رساله ها و انتها نامه ها شکل می گیرد، نمو می نماید، تعمیق می یابد و بالنده می گردد. حقوق رسانه نیز از این امر مستشنا نیست؛ مخصوصا که در ساحت دانش حقوق در کشورمان این شاخه از حقوق هنوز به دوران توسعه خود نرسیده است و صدها مساله در این حوزه هنوز بدون پاسخی حقوقی باقی مانده است.

بدین منظور این معاونت اقدام به تشکیل شورایی تحت عنوان شورای حمایت از انتها نامه ها و رساله های حقوق و رسانه کرده که طی جلسات مختلف و با استفاده از نظریات علمی اساتید رشته های حقوق و ارتباطات و تجربیات عملی کارشناسان رسانه ملی، عناوینی تهیه شده است که می تواند برای دانشجویان ارشد و دکتری در حوزه حقوق و رسانه به عنوان موضوعات رساله و انتها نامه مورد توجه قرار گیرد.

علاقمندان می توانند موضوعات، دستورالعمل های مربوطه و فرم های مورد احتیاج را از سایت معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به نشانی www.dlpirib.ir دریافت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

به "حمایت اقتصادی و علمی رسانه ملی از رساله های دکتری و انتها نامه های کارشناسی ارشد حقوق و رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی و علمی رسانه ملی از رساله های دکتری و انتها نامه های کارشناسی ارشد حقوق و رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید