خبرنگاران 110 کیلومتر از جاده های چهارمحال و بختیاری ایمن سازی شد

به گزارش وبلاگ زیبا، شهرکرد- خبرنگاران- رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: 110 کیلومتر از محورهای شریانی استان به صورت سه خط، خط کشی و ایمن سازی شد.

خبرنگاران 110 کیلومتر از جاده های چهارمحال و بختیاری ایمن سازی شد

فریدون پیشکار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ زیبا اضافه نمود: همچنین حدود یک کیلومتر از گاردریل هایی که براثر تصادف آسیب دیده بود، اصلاح و تعمیر شد.

وی ادامه داد: روشنایی تمامی تونل ها و چراغ های چشمک زن در مناطق مختلف استان نیز جهت تسهیل در ترددها اجرا شده است.

پیشکار با بیان اینکه برای جداسازی خطوط از حفاظ جداکننده استفاده شده است، توضیح داد: در حدود 250 تا 300 متر نیوجرسی نیز توسط این اداره کل نصب و اجرا شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: در سالجاری 175 مترمربع از تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی اصلاح و تعویض شد.

پیشکار اعلام کرد: جاده های اولویت دار استان ایمن سازی شده است و مابقی جاده هایی که احتیاج به ایمن سازی و خط کشی دارد نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی گفت: کاهش آمار تلفات و تصادفات جاده ای از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

بنا بر گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح غربالگری در ورودی های این استان، 45 درصد ترددها به این استان کاهش یافته است.

چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 110 کیلومتر از جاده های چهارمحال و بختیاری ایمن سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 110 کیلومتر از جاده های چهارمحال و بختیاری ایمن سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید