خلع ید اسدبیگی ها اصلی ترین خواسته کارگران هفت تپه است ، حقوق، عیدی و حق بیمه کارگران پرداخت نشده خبرنگاران

به گزارش وبلاگ زیبا، فعال کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: اصلی ترین خواسته کارگران هفت تپه، خلع ید اسدبیگی ها و بخش خصوصی است و امیدواریم قوه قضائیه تا قبل از پایان سال 99 رأی نهایی خود مبنی بر فسخ و ابطال قرارداد واگذاری شرکت را اعلام کند.

خلع ید اسدبیگی ها اصلی ترین خواسته کارگران هفت تپه است ، حقوق، عیدی و حق بیمه کارگران پرداخت نشده خبرنگاران

یکی از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار وبلاگ زیبا، گفت: مدتی است که امید اسدبیگی، مالک هفت تپه در قالب قراردادی صوری و خلاف قوانین اقدام به خروج شکر های خام (زرد) از انبار های شرکت کرده است.

این فعال کارگری شرکت هفت تپه افزود: در قالب قرارداد مذکور، محصولات شکر و الکل شرکت به مدت چهار سال و در قبال مبلغی معادل 5000 میلیارد ریال به احسان الله اسدبیگی (پدر امید اسدبیگی) پیش فروش و خام فروشی شدند که سازمان خصوصی سازی در دو نامه جداگانه (یکم آذرماه و 11 بهمن ماه) به این خام فروشی اعتراض کرده و خواستار فسخ قرارداد مربوطه شده است.

وی ادامه داد: سازمان خصوصی سازی قرارداد مذکور را در زمره معاملات نامتعارف و با اشخاص وابسته تلقی کرده، اما این قرارداد تا به الان فسخ نشده و اسدبیگی ها همچنان مشغول خارج کردن شکر های خام از شرکت هستند.

این کارگر هفت تپه با بیان اینکه خروج شکر های خام از شرکت بدون وزن کشی دقیق و برخلاف روال معمول صورت می گیرد، گفت: امیدواریم مسئولان مربوطه به این موضوع ورود کنند و مانع از خروج شکر های خام از شرکت شوند.

بیشتر بخوانید:

  • هفت تپه در آستانه رهایی / آخرین تلاش های اسدبیگی ها برای تاراج منابع شرکت

وی اظهار کرد: اصلی ترین خواسته کارگران هفت تپه، خلع ید اسدبیگی ها و بخش خصوصی است و امیدواریم قوه قضاییه تا قبل از پایان سال 1399 رأی نهایی خود مبنی بر فسخ و ابطال قرارداد واگذاری شرکت را اعلام کند.

این فعال کارگری در خصوص آخرین شرایط پرداخت حقوق، عیدی و پاداش و حق بیمه های کارگران هفت تپه گفت: حقوق های دی ماه، بهمن ماه و عیدی و پاداش کارگران شرکت هنوز پرداخت نشده و جدای از آن، حق بیمه کارگران از مهرماه تا به الان واریز نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خلع ید اسدبیگی ها اصلی ترین خواسته کارگران هفت تپه است ، حقوق، عیدی و حق بیمه کارگران پرداخت نشده خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلع ید اسدبیگی ها اصلی ترین خواسته کارگران هفت تپه است ، حقوق، عیدی و حق بیمه کارگران پرداخت نشده خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید