صدری: بدهی کالدرون و دستیارش پرداخت و پنجره جابجایی پرسپولیس به زودی باز می گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر که به زودی پنجره جابجایی باز خواهد شد، گفت: منابع اقتصادی پرداخت بدهی گابریل کالدرون تامین و به زودی با او و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

صدری: بدهی کالدرون و دستیارش پرداخت و پنجره جابجایی پرسپولیس به زودی باز می گردد

به گزارش وبلاگ زیبا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می نماید، به وعده خود عمل کرد و با تامین منابع اقتصادی آن به زودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

صدری که در روزهای گذشته و با کوشش فراوان و رایزنی های متعدد، جهت برطرف مشکل بوجود آمده در کوشش بود تا هر چه زودتر این مشکل برطرف گردد، خاطرنشان کرد: ان شاالله طی هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می گردد.

وی توضیح داد: کوشش می کنیم با درایت کادر فنی، کوشش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی طرفداران، راستا باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار گردد.

صدری در سرانجام گفت: پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران، روز آدینه در اهواز در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می رود و امیدواریم در گام اول فصل نو رقابت های لیگ برتر، پیروز باشیم و به سوی قهرمانی حرکت کنیم.

بدهی کالدرون و دستیارش از مدیران اسبق پرسپولیس به جا مانده بود که صدری از روز نخست فعالیت در سرپرستی مدیرعاملی کوشش زیادی کرد این مشکل بزرگ را حل نماید تا پنجره جابجایی پرسپولیس باز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صدری: بدهی کالدرون و دستیارش پرداخت و پنجره جابجایی پرسپولیس به زودی باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: بدهی کالدرون و دستیارش پرداخت و پنجره جابجایی پرسپولیس به زودی باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید