نکونام: باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم، گومز بازیکنی بزرگ و حرفه ای است

به گزارش وبلاگ زیبا، سرمربی فولاد خوزستان گفت: مقابل تراکتور مانند تمام مسابقات، باید نهایت کوشش مان را انجام دهیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

نکونام: باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم، گومز بازیکنی بزرگ و حرفه ای است

به گزارش وبلاگ زیبا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان گفت: با توجه به کیفیت بازیکنان تراکتور و تیم خوبی که دارند، می دانیم بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت. مانند تمام بازی ها، باید نهایت کوشش مان را انجام دهیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: می دانیم تراکتور، فوتبال خوبی بازی می نماید. بازیکنان این تیم از عقب زمین، بازی سازی خوب و قوی را انجام می دهند. می دانیم شکل بازی آنها به نحوی است که از خط حمله خوبی برخوردارند. باید با تمرکز کامل و فعل خواستن بالا، در زمین حضور پیدا کنیم تا برترین نتیجه را به دست آوریم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره جذب ایبای گومز وینگر اسپانیایی اعلام کرد: با توجه به صحبت هایی که از مدت ها پیش داشتیم، توانستیم بالاخره این بازیکن را جذب کنیم. امیدوارم برترین شرایط را در ایران داشته باشد. هرجایی شرایط خاص خودش را دارد. او از جایی می آید که برترین و حرفه ای ترین لیگ دنیاست.

نکونام گفت: امیدوارم شرایط ایران برای او ساده باشد و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به ما یاری کند. بازیکن حرفه ای و بزرگی گرفته ایم ولی هنوز در خیلی از مسائل، تیم، لیگ ما و شرایط مان حرفه ای نیست و امیدوارم با شرایط حرفه ای که در فوتبالمان به وجود می آید، بتوانیم برترین عملکرد و بالاترین بازدهی را داشته باشیم، چون پیشرفت مان باعث می گردد بازیکنان بزرگ نیز ترغیب شوند که در لیگ ما بازی نمایند. متأسفانه هنوز این شرایط مطلوب در فوتبال ایران فراهم نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم، گومز بازیکنی بزرگ و حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم، گومز بازیکنی بزرگ و حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید