ظرفیت باتری اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و SE 2 تعیین شد

به گزارش وبلاگ زیبا، اگرچه اپل معمولا ظرفیت باتری محصولات خود را در طول مراسم رونمایی از آن ها یا بعد از آن اعلام نمی کند اما به لطف گواهی 3C توانستیم از ظرفیت دقیق باتری ساعت های تازه این شرکت یعنی اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE 2 آگاه شویم.

ظرفیت باتری اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و SE 2 تعیین شد

رویداد Far Out اپل دیگر به انتها رسیده و اکنون به صورت کاملا رسمی از تمام مشخصات سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری محصولاتی که در این رویداد معرفی شده اند آگاه هستیم. اما به نظر می رسد فقط یک مورد مانده که متأسفانه اپل هیچوقت در رویدادهای خود یا بعدا، جزئیاتی را پیرامون آن منتشر نمی نماید و آن هم ظرفیت باتری محصولاتی است که این شرکت آمریکایی رونمایی می نماید. این موضوع راجع به محصولات نو این شرکت هم صدق می نماید که شامل اپل واچ سری 8، اولترا، SE 2، آیفون 14، 14 پلاس، پرو و پرو مکس و ایرپادز 2 پرو می شوند.

اما به لطف وب سایت صدور گواهی 3C توانستیم از ظرفیت باتری ساعت های نو اپل آگاه شویم. 3C هم مخفف عبارت China Compulsory Certification به معنای صدور گواهینامه اجباری یک محصول است که دستگاه هایی نظیر اپل واچ باید قبل از ورود به بازار چین، این گواهی را که برای اطیمنان از ایمنی آن ها است دریافت نمایند. با توجه به اطلاعات موجود در این وب سایت، ظرفیت باتری اپل واچ های نو به توضیح زیر است:

  • اپل واچ SE مدل 39 میلی متری: 245 میلی آمپر ساعت
  • اپل واچ SE مدل 44 میلی متری: 296 میلی آمپر ساعت
  • اپل واچ سری 8 مدل 41 میلی متری: 282 میلی آمپر ساعت
  • اپل واج سری 8 مدل 45 میلی متری: 308 میلی آمپر ساعت
  • اپل واچ اولترا: 542 میلی آمپر ساعت

در این بین، اپل واچ اولترا یک عضو نو محسوب می گردد و جایگزین هیچ محصولی از سال گذشته نشده است. باتری این ساعت در مقایسه با باتری بکار رفته در اپل واچ سری 8 مدل 41 میلی متری تقریبا دو برابر بزرگ تر است که البته باید بدانید اندازه این محصول به 49 میلی متر می رسد.

همین تفاوت در ظرفیت باتری باعث شده اپل واچ اولترا طبق ادعای اپل از لحاظ نگه داری شارژ، عملکرد بهتری در مقایسه با ساعت های معمولی این شرکت آمریکایی داشته باشد و بتواند در استفاده معمولی تا 36 ساعت دوام داشته باشد در حالی که این اندازه برای اپل واچ سری 8 به 18 ساعت می رسد (بعلاوه اپل واچ SE 2 مدل 44 میلی متری). البته این نکته را هم باید یادآور شویم که اپل معمولا در بیان اعداد و ارقام مربوط به اندازه شارژدهی ساعت هایش خیلی اطلاعات دقیقی را منتشر نمی نماید و در نتیجه در نهایت این استفاده شماست که معین می نماید چقدر می توانید در طول روز بدون احتیاج به شارژ مجدد از ساعت خود بهره ببرید.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ظرفیت باتری اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و SE 2 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و SE 2 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید