قائدرحمتی: می توانستیم گل های بیشتری به پرسپولیس بزنیم، ضربه رضا اسدی عمدی نبود

به گزارش وبلاگ زیبا، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: یکی از برترین بازی های دو فصل اخیرمان را برابر پرسپولیس انجام دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

قائدرحمتی: می توانستیم گل های بیشتری به پرسپولیس بزنیم، ضربه رضا اسدی عمدی نبود

محمود قائدرحمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ زیبا، درباره پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چرا که قدرت فنی پرسپولیس بر کسی پوشیده نیست. قبل از این بازی رسول خطیبی به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را برای ما بررسی نموده بود و شناخت کامل آقا رسول از پرسپولیس نقش مهی در برد تیم ما داشت. به عقیده من یکی از برترین بازی های دو فصل اخیرمان را برابر پرسپولیس انجام دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری این تیم را شکست بدهیم.

وی بعلاوه در خصوص آینده آلومینیوم در لیگ سال جاری خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم و خطیبی قبل از آغاز فصل با وجود زمان کمی که در اختیار داشت، تیم قدرتمندی را تشکیل داد. قطعاً در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و هدف مان این است که برترین نتایج ممکن را گرفته و دل طرفداران را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم راجع به مصدومیتش در بازی با پرسپولیس و برخوردی که با رضا اسدی داشت، توضیح داد: در دقیقه 30 یا 35 بود که ضربه آرنج رضا اسدی به دنده ام خورد. البته ضربه اسدی عمدی نبود، اما تا سرانجام نیمه اول به زور بازی کردم. در نیمه دوم دیگر توان ادامه دادن نداشتم و حتی نمی توانستیم نفس بکشم و بلافاصله به بیمارستان رفتم.

قائدرحمتی در خصوص شرایط خودش برای بازی با مس رفسنجان گفت: فعلاً چیزی معین نیست و من تابع تصمیم پزشکان هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قائدرحمتی: می توانستیم گل های بیشتری به پرسپولیس بزنیم، ضربه رضا اسدی عمدی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدرحمتی: می توانستیم گل های بیشتری به پرسپولیس بزنیم، ضربه رضا اسدی عمدی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید