قیمت گلکسی A23 5G فاش شد؛ مالی سامسونگ قیمت بالایی دارد!

به گزارش وبلاگ زیبا، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است گوشی مالی بعدی خود یعنی گلکسی A23 5G را با قیمت 300 یورو عرضه کند که قیمت نسبتا بالایی محسوب می گردد.

قیمت گلکسی A23 5G فاش شد؛ مالی سامسونگ قیمت بالایی دارد!

سامسونگ در حال حاضر یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه فراوری گوشی های هوشمند است و توانسته به لطف گوشی های میان رده و مالی از سری A، تا همین حالا که حدودا ده سال هم می گذرد، در صدر باقی بماند. سامسونگ در سال 2022 از گوشی های مالی و میان رده زیادی معرفی کرد که از جمله این موارد می توان به گلکسی A53، گلکسی A73 و گلکسی A33 اشاره نمود که هر یک از آن ها در محدوده قیمتی خود، گوشی های واقعا خوب و ارزشمندی به حساب می آیند.

اما با توجه به اینکه شرکت کره ای سال گذشته از گلکسی A22 رونمایی نموده بود، بسیاری از کاربران منتظر هستند از جانشین آن هم رونمایی کند. گلکسی A22 یکی از پرفروش ترین گوشی های سال گذشته سامسونگ بود و توانست نظر مثبت بسیاری از کاربرانی را که برای خرید گوشی در محدودیت بودجه قرار داشتند به خود جلب کند. در نتیجه بسیاری ها بی صبرانه منتظر هستند ببینند گلکسی A23 با چه مشخصات و قیمتی راهی بازار می گردد.

خوشبختانه به تازگی توانستیم به اطلاعاتی هم پیرامون این گوشی دسترسی پیدا کنیم. البته مدل 4G این گوشی در ماه مارس معرفی گردید و در دسترس نهاده شد؛ محصولی با تراشه اسنپدراگون 680 و قیمت حدودا 180 دلار که توانست فروش خوبی هم داشته باشد. اما این گوشی از تراشه اسنپدراگون 695 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد که پردازنده نسبتا قدرتمندی هم به شمار میرود. این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 690 حدودا 15٪ توان پردازشی بیشتر و 30٪ توان گرافیکی بیشتری دارد.

ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی هم در این محصول در مدل پایه به به احتمال زیاد 4/64 گیگابایت خواهد بود. متأسفانه از این بابت اطلاع دقیقی در اختیار نداریم اما از بابت 64 گیگابایت حافظه داخلی مطمئن هستیم. در همین مدل هم قیمت گلکسی A23 5G به 300 یورو می رسد که اندکی گران تر از چیزی است که تصور می کردیم.

از جمله قابلیت های دیگر این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر سریع 25 واتی که به احتمال زیاد همراه محصول خواهد بود، بلوتوث 5.0، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و پشتیبانی از NFC (بر اساس بازار عرضه) اشاره نمود. اینکه از بابت وجود شارژر به همراه محصول خیلی مطمئن صحبت نکردیم به این خاطر است که سامسونگ در گلکسی A33 و A53 و A73، شارژر را از درون جعبه برداشت تا به این فکر کنیم که شاید بخواهد آن را از جعبه تمام میان رده ها حذف کند. اما در رابطه با A23 5G که فعلا چیز خاصی نشنیده ایم.

گلکسی A23 5G قرار است به زودی به بازارهای سراسر دنیا عرضه گردد. قطعا آن دسته از بازارهایی که اینترنت 5G در آن جا فراگیری بیشتری دارد، زودتر می توانند به این گوشی دسترسی داشته باشند اما قطعا در بازارهای دیگر نظیر کشور ما هم عرضه خواهد شد. به نظر شما با این برچسب قیمتی آن هم در مدل پایه و مشخصات سخت افزاری، آیا گلکسی A23 5G یک گزینه معمول و منطقی برای خرید به شمار میرود؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت گلکسی A23 5G فاش شد؛ مالی سامسونگ قیمت بالایی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گلکسی A23 5G فاش شد؛ مالی سامسونگ قیمت بالایی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید