لیگ فوتسال قطعا اول آبان شروع نمی گردد، حکمی درباره شجری ابلاغ نشده

به گزارش وبلاگ زیبا، آرش جابری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط برگزاری فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال، گفت: با درخواست باشگاه ها برای تمدید زمان جابجایی لیگ برتر موافقت شد و آنها تا انتها ساعت اداری فردا سه شنبه مهلت دارند بازیکنان مدنظر را جذب نمایند. باشگاه ها باید از روز چهارشنبه مدارکشان را بیاورند و بنابراین لیگ ما قطعاً اول آبان شروع نمی گردد.

لیگ فوتسال قطعا اول آبان شروع نمی گردد، حکمی درباره شجری ابلاغ نشده

وی توضیح داد: در آیین نامه هم آمده است که مسابقات لیگ حداقل یک هفته بعد از خاتمه جابجایی آغاز گردد. فکر می کنم فردا سه شنبه زمان آغاز بازی ها را اعلام کنیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره پروتکل های بهداشتی لیگ تاکید نمود: این پروتکل توسط کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و با هماهنگی دبیر فدراسیون تنظیم شده است که ان شاءالله مورد تصویب قرار می گیرد. خوشبختانه تمام باشگاه ها هم نهایت همکاری را با سازمان لیگ داشته اند.

جابری در خاتمه درباره شکایت فصل گذشته حاجی زاده بازیکن مس سونگون از این باشگاه در قضیه جعل کارت محمد شجری گفت: این شکایت در کمیته های قضایی رسیدگی می گردد. ظاهراً دفاعیات باشگاه مس هم اخذ شده است. استعلاماتی گرفته شد ولی چیزی به ما ابلاغ نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ فوتسال قطعا اول آبان شروع نمی گردد، حکمی درباره شجری ابلاغ نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فوتسال قطعا اول آبان شروع نمی گردد، حکمی درباره شجری ابلاغ نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید