مدعی وزن اول کشتی آزاد در اندیشه حفظ دوبنده تیم ملی

به گزارش وبلاگ زیبا، رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو همچنان در سودای کسب دوباره دوبنده تیم ملی در این وزن است تا همچنان به عنوان ملی پوش وزن اول کشتی ایران در رویدادهای بین المللی پیش رو به میدان برود.

مدعی وزن اول کشتی آزاد در اندیشه حفظ دوبنده تیم ملی

اطری که در المپیک 2020 توکیو تا ملاقات رده بندی پیش رفت، برای کسب مدال برنز رودرروی توماس گیلمان از آمریکا نهاده شد اما با شکست برابر این حریف نامدار و توانمند به عنوان پنجمی المپیک بسنده کرد. البته او همچنان مدعی این وزن است و در نظر دارد با حضور دوباره در وزن اصلی اش یعنی 57 کیلوگرم باز هم در ترکیب تیم ملی قرار گیرد.

او که برای حضور در المپیک مجبور به کاهش زیاد وزنش شده بود، بار دیگر تاکید نمود وزنش را برای مسابقات سال جاری تغییر نخواهد داد و همچنان در 57 کیلو کشتی می گیرد، چراکه نمی تواند با دست خالی از این وزن برود.

اطری در مورد احتمال تغییر وزنش برای ادامه کشتی گفت: نتوانستم با خودم کنار بیایم، نمی خواهم بدون مدال از این وزن بروم. سال جاری هم در همین وزن 57 کیلو می مانم و تمرینات منظم خود را پیگیری می کنم.

وی در لیگ برتر کشتی آزاد نیز در ترکیب فولادین ذوب آمل به میدان رفت که با شکست برابر عباس گادژی ماگمدوف از روسیه روبرو شد. البته اطری در توجیه این شکست در فینال لیگ برتر گفت: مصدوم بودم و تمرین مناسب نداشتم. ضمن اینکه به خاطر آسیب دیدگی دنده، سه آمپول زدم تا بتوانم در فینال کشتی بگیرم. اصلاً نمی توانستم نفس بکشم و شرایطم اصلاً مناسب مبارزه نبود. ضمن اینکه این حریف روس، اصلاً مدعی 56 کیلو نیست و از 61 کیلوگرم به وزن پایین آمده بود.

به هر حال عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک 2020 توکیو همچنان در سودای بازگشت به تیم ملی است. او اعلام نموده قطعاً در مسابقه بعدی با شرایط بدنی و تمرینی متفاوتی روی تشک خواهد رفت و فعلاً مشغول آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمان کشور است.

به گزارش وبلاگ زیبا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 23 و 24 دی ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدعی وزن اول کشتی آزاد در اندیشه حفظ دوبنده تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعی وزن اول کشتی آزاد در اندیشه حفظ دوبنده تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید