مرگ دو خلبان بر اثر گیر کردن و سقوط دو هواپیما

به گزارش وبلاگ زیبا، یک ویدئو لحظاتی از حرکات نمایشی و برخورد دو فروند هواپیمای آکروبات در آلمان که منجر به مرگ خلبانان شد را نشان می دهد.

مرگ دو خلبان بر اثر گیر کردن و سقوط دو هواپیما

به گزارش وبلاگ زیبا، روزنامه انگلیسی سان نوشت: معمولاً وظیفه این نوع هواپیما ها یعنی آکروباتیک شرکت در نمایش های هوایی و ترسیم لبخند بر لبان مردم است، اما در نمایش این دو هواپیما این اتفاق نیفتاد.

ویدئوی منتشر شده پرواز دو هواپیما در کنار یکدیگر را نشان می دهد که لحظاتی بعد دو هواپیما به یکدیگر گیر نموده و سقوط کردند، سپس دود از محل سقوط بلند شد.

روزنامه سان اعلام نمود که این حادثه شامگاه شنبه در منطقه گرا واقع در استان تورینگن در شرق آلمان اتفاق افتاده است.

سخنگوی مقامات آتش نشانی آلمان تایید کرد که دو خلبان در این برخورد جان باختند و این نشان می دهد که دو خلبان در یک تور آموزشی بودند. طبق گزارش ها، این زوج سال ها به صورت ترکیبی پرواز می کردند و حتی عنوان قهرمانی دنیا را در آکروباتیک قدیمی در سال 2019 به دست آوردند.

خلبانانی که مایکل اس. 42 ساله و دیتر جی. 72 ساله معرفی شده اند، در طی یک جلسه آموزشی برای یک به اصطلاح پرواز آینه ایکشته شدند، جایی که یک هواپیما به موازات هواپیمای دوم پرواز می نماید.

نورمن کرچمرت، کارشناس سوانح هواپیما در این باره گفت: تا به امروز هیچ مدرکی دال بر نقص فنی وجود ندارد. ما آثاری از تغییر شکل روی بال ها پیدا نموده ایم که نشان دهنده یک برخورد بزرگ است.

منبع: فرارو

به "مرگ دو خلبان بر اثر گیر کردن و سقوط دو هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دو خلبان بر اثر گیر کردن و سقوط دو هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید