مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم

به گزارش وبلاگ زیبا، مجتبی سرآسیایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرخودرو با اشاره به میزبانی خوب شهرخودرو، گفت: تمرینات خود را چه در رفسنجان و چه در مشهد بر مبنای بازی تیم شهر خودرو انجام دادیم و تمرینات خیلی خوبی هم داشتیم.

مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم

مربی تیم مس رفسنجان بیان نمود: بازیکنان از شرایط حساس این بازی اطلاع کافی دارند، لذا در حال حاضر شرایط خوبی از نظر فنی داریم و تیم ما شرایط رو به بالایی دارد، علیرغم اینکه شهر خودرو را تیمی سازمان یافته می بینیم، اما قطعاً فردا برای پیروزی به میدان خواهیم آمد و برای بازی با این تیم تاکتیکی تحلیل هایی داشته ایم و آماده کسب سه امتیاز فردا هستیم.

وی اضافه نمود: محمد قاضی، ناصر سالاری و رحیم زبیری را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت و علی رغم اینکه این سه بازیکن تأثیر زیادی در کار ما دارند اما آمادگی مطلوب داریم و بازیکنان دیگر در شرایط خوبی به سر می برند.

سرآسیایی در رابطه با جابجایی نیم فصل اظهار کرد: بنا به بررسی و تحلیلی که داشتیم، نظرات ربیعی در اختیار باشگاه قرار گرفته و جلسات متعددی را برای تقویت تیم در نیم فصل دوم داشتیم چرا که می دانیم نیم فصل دوم شرایط سخت تر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل شهرخودرو برای پیروزی به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید