مهاجم جدید پرسپولیس راه منشا را می رود

به گزارش وبلاگ زیبا، مشکل خانه ماریو بودیمیر درحال حل شدن است و این بازیکن دیگر مسئله ای برای حضور در تهران ندارد.

مهاجم جدید پرسپولیس راه منشا را می رود

به گزارش ، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در 3 بازی گذشته همراه با سرخپوشان عملکرد خوبی داشته و تاثیرگذار نشان داده، همراه با بوژیدار رادوشوویچ زندگی می نماید تا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای او خانه ای تهیه نمایند.

پس از حضور مهاجم 33 ساله در تهران، او با رادوشوویچ هم اتاقی شد تا باشگاه پرسپولیس خانه ای برای او تهیه کند. البته چندی قبل ا خباری شنیده می شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس در نظر دارد منزل گادوین منشا مهاجم سابق این تیم را در اختیار بودیمیر قرار دهد که حال باید دید وضعیت مهاجم کروات چه خواهد شد و به احتمال زیاد او به همان خانه منشا خواهد رفت.

بودیمیر در فصل جابجایی زمستانی از دیناموزاگرب کرواسی به پرسپولیس پیوست و مهاجم خوبی نشان داد. قرار است این بازیکن در دیدار مقابل استقلال خوزستان در ترکیب ثابت بازی کند تا پرسپولیسی ها با تعداد مهاجم بیشتری بازی نمایند.

وضعیت مبهم ربیع خواه برای دیدار با استقلال خوزستان

همچنین محسن ربیع خواه که در اردوی سرخپوشان در قطر دچار آسیب دیدگی شده بود، به شرایط خوبی رسیده اما معین نیست برانکو از این بازیکن استفاده می نماید یا خیر؟

سرخپوشان در خط هافبک از بازیکنان زیادی بهره می برد و احتمال اینکه ربیع خواه بازی کند کم است. پرسپولیس برای دیدار با استقلال خوزستان احمدنوراللهی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما مرد کروات درصدد است به پیروزی شیرین برسد.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر، سپاهان اصفهان با 35 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و پرسپولیس با 34 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده شهر خودرو دوم است و شاگردان یحیی گل محمدی سوم هستند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باید پنج شنبه 25 بهمن در استادیوم آزادی به مصاف استقلال خوزستان برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهاجم جدید پرسپولیس راه منشا را می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم جدید پرسپولیس راه منشا را می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید