نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

به گزارش وبلاگ زیبا، نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب وکارهای اینترنتی ایران در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و با هدف هم افزایی، برگزار و راهکارهای موجود برای تقویت همکاری ها آنالیز شد.

نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

به گزارش وبلاگ زیبا، پویا محمودیان روز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 در جلسه با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به ارائه طرح های پیش رو به منظور همکاری های مشترک و استفاده هر چه بیشتر از فضای مجازی گریزی زد و اضافه کرد: راه اندازی کمپین های صنایع دستی، ارتقای فروش صنایع دستی در فضای مجازی، تبلیغات صنایع دستی در فضای مجازی با استفاده از توان این انجمن صنفی از برنامه های پیش رو در این شرایط خواهد بود.

او ادامه داد: یک کارگروه مشترک از روزهای آینده تشکیل می گردد و به عنوان یک ظرفیت در راستای ارتقای صندلی صنایع دستی و یاری به هنرمندان و صنتعگران کار خود را آغاز خواهد نمود.

معاون صنایع دستی کشور با بیان اینکه در هفته جهانی صنایع دستی پروژه مشترکی با انجمن صنفی کسب وکارهای اینترنتی ایران انجام خواهد شد، گفت: امیدوارم برنامه های آینده بین معاونت صنایع دستی و این انجمن صنفی با توجه به شرایط حاکم، شیوع ویروس کرونا و مسائل پیش آمده، برای هنرمندان تأثیرگذار باشد.

منبع: میراث آریا

به "نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید