هوآوی در دوم پرفروش های ساعت هوشمند؛ رشد 118 درصدی در مقایسه با سال گذشته

به گزارش وبلاگ زیبا، هوآوی با پیشرفتی قابل توجه در میزان فروش ساعت های هوشمند، پیروز شده در صندلی دوم پرفروش ترین برندهای فعال در این حوزه در ابعاد جهانی قرار گیرد.

هوآوی در دوم پرفروش های ساعت هوشمند؛ رشد 118 درصدی در مقایسه با سال گذشته

شرکت تحلیل گر IDC گزارش جدیدی در مورد میزان عرضه جهانی ساعت های هوشمند در سه ماهه اول سال 2020 میلادی منتشرنموده است. بر اساس این گزارش، میزان عرضه این دستگاه های الکترونیکی محبوب در سه ماهه اول امسال میلادی به 16.9 میلیون دستگاه رسیده که کاهش 7.1 درصدی را در مقایسه سالانه با بازه زمانی مشابه در سال 2019 نشان می دهد.

در میان پنج برند برتر اشاره شده در این لیست، هوآوی با فروش 2.6 میلیون دستگاه ساعت هوشمند، 15.2 درصد از سهم کلی بازار را به خود اختصاص داده و در صندلی دوم پرفروش ترین شرکت ها قرار گرفته است. نکته قابل توجه اینکه هوآوی رشد 118.5 درصدی را در این بازه زمانی و در مقایسه با سال گذشته تجربه نموده که از رشد دیگر شرکت های تولیدکننده ساعت هوشمند بالاتر است.

هوآوی در مجموعِ تعداد تجهیزات پوشیدنی فروخته شده نیز آمار خوبی را ثبت نموده و پیروز شده در سه ماهه اول سال 2020 میلادی در مجموع 8.1 میلیون دستگاه الکترونیکی پوشیدنی را به خریداران تحویل دهد.

براساس گزارش IDC، میزان عرضه جهانی تجهیزات پوشیدنی با افزایش 29.7 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در سه ماهه اول سال 2020 میلادی به عدد 72.6 میلیون دستگاه رسیده است.

منبع: همگردی

به "هوآوی در دوم پرفروش های ساعت هوشمند؛ رشد 118 درصدی در مقایسه با سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی در دوم پرفروش های ساعت هوشمند؛ رشد 118 درصدی در مقایسه با سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید