بازاریابی و فروش

جزئیات حمایت از فریلنسرهای حوزه اقتصاد دیجیتال اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، وزیران عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، آیین نامه حمایت از آزادکاران فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور را به تازگی تصویب کردند. این آیین نامه تسهیلات متفاوتی از جمله بیمه تامین اجتماعی، دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی و...

5 آذر 1401

فراوری 15 تن سماق دیم خشک در استان قزوین

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از فراوری 15 تن سماق دیم خشک در امسال از عرصه های منابع طبیعی این استان اطلاع داد.

12 آبان 1401

تصاویر ، 2 خودروی تازه چینی با آپشن های متنوع به جاده های کشور می آیند ، ویژگی ها و قیمت این دو خودرو را ببینید

خودروهای نو بازار پاییزی متفاوتی را می سازند. هر دو خودرو در دسته محصولات پر آپشن قرار می گیرند. علت این مساله هم تعیین است زیرا هر دو محصول نو بازار خودرو جز خودروهای چینی هستند و چینی ها نیز به داشتن آپشن های متعدد معروف هستند.

1 آبان 1401

شکست ژانر اجتماعی از انیمیشن در سینما

انیمیشن پسر دلفینی در هفته هفتم اکران خود با فروش 62 هزار قطعه بلیط همچنان صدر نشین جدول فروش بلیط سینما ها است.

29 مهر 1401

خبر مهم وزیر صنعت درباره واردات خودرو ، چه خودروهایی وارد می شوند؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت هرگونه تصمیم گیری برای تفکیک این وزارتخانه را منوط به اقدام مجلس شورای اسلامی دانست.

27 مرداد 1401

قیمت گلکسی A23 5G فاش شد؛ مالی سامسونگ قیمت بالایی دارد!

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است گوشی مالی بعدی خود یعنی گلکسی A23 5G را با قیمت 300 یورو عرضه کند که قیمت نسبتا بالایی محسوب می گردد.

10 مرداد 1401

لوکس ترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران کدامند؟

لوکس ترین خودروهای شاسی بلند چینی در ایران کدامند؟ خودروهای چینی سال های زیادی است که در بازار خودروی ما حضوری پررنگ دارد، اما از اوایل سال های دهه 90 با ورود خودروهای لاین لوکس این کشور، بازار تا حد زیادی تحت تأثیر نهاده شد. با وجود قوانین منع واردات...

7 مرداد 1401

اقدام عجیب ژاپن در قبال لندکروز نو

بی شک لندکروز جزو محبوب ترین شاسی بلندهای دنیا است. البته بر کسی هم پوشیده نیست که این شاهزاده ژاپنی یکی از برترین های این عرصه هم به شمار می رود. اما به تازگی شرکت تویوتا تصمیم گرفته است در اقدامی جالب و البته تا حدودی عجیب، جلوی صادرات این ماشین به بعضی...

6 مرداد 1401

10 لپ تاپ محبوب در دیجی کالا (26 تیر 1401)

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم همواره قصد داریم تا نگاهی کوتاه به 10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای...

5 مرداد 1401

پایش و کنترل مداوم مواد سیال در صنایع مختلف با محصولی دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان پیروز به ساخت دستگاهی شده که کاربرد آن پایش و کنترل مداوم سیال در صنایع مختلف است.

19 خرداد 1401

بازار ارومیه گوهری کمیاب از دوران صفویه

وقتی حرف از گشت وگذار در یک محیط تاریخی می گردد، کم تر کسی می تواند به پیشنهاد بازدید از تاریخ مصور نه بگوید! بازار ارومیه یک مقصد خاطره انگیز از جنس روزهای صفویه و قاجاریه است. این بازار تاریخی سال ها میزبان میلیون ها مراجعه کننده و توریست ایرانی و خارجی...

18 خرداد 1401

ماسک عجیب ضد کرونا برای غذا خوردن

در کره جنوبی ماسک ضد ویروس عجیبی به بازار آمده که تنها بینی را می پوشاند تا فرد بتواند بدون برداشتن آن در رستوران غذا بخورد و نوشیدنی بنوشد. اما، متخصصان می گویند این ماسک چندان در برابر سرایت ویروس کرونا مؤثر نیست.

30 اردیبهشت 1401

افتتاح دفتر مرکزی شرکت بریتیش ایرویز در ایران

شرکت بریتیش ایرویز در ایران دفتر مرکزی زدپس از یکسال از آغاز دوباره پروازهای بریتیش ایرویز به تهران، حالا این شرکت برای رفاه بیشتر شهروندان و بالا بردن کیفیت خدمات، دفتر مرکزی خود را در ایران افتتاح نموده است در ادامه این خبر خبرنگاران را همراهی کنید.

15 اردیبهشت 1401

افشای اطلاعات 5 شرکت بورسی در سامانه کدال

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته چند شرکت بورسی در سامانه کدال از رویدادهای اقتصادی و تولیدی مهم خود پرده برداری کردند. این اطلاعیه ها در بخش اطلاعات بااهمیت و با عنوان افشا گری شناخته می شوند.

14 اردیبهشت 1401

مهارت نو مدیران عامل

عرصه برای آن دسته از مدیران عامل که دارای فقط تیپ شخصیتی A هستند، رو به سرانجام است. یافته های اکونومیست درباره سبک نو مدیریت، نشان می دهد علاوه بر توانمندی های خاص یک فرد برای مدیرعاملی که همواره ملاک انتخاب بوده، مهارت نرم برای تنظیم رفتار اجتماعی به...

11 اردیبهشت 1401

دایون Y5 خودرویی که با 300 میلیون تومان سود شنبه به فروش خواهد رسید

دایون Y5 قرار است در روز شنبه 9 بهمن ماه 1400 با قیمت اعلام شده 932/000/000 به دست مشتریانش برسد. این خودرو که فروش آن از سوی Dayon Group چینی متوقف شده است با بیش از 300/000/000 میلیون تومان اختلاف قیمت در کشورمان فروخته خواهد شد.

4 اردیبهشت 1401

شروع فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو

فروش فوق العاده چهار محصول گروه صنعتی ایران خودرو، با موعد تحویل سه ماهه، از امروز 30 آذرماه به مدت سه روزآغاز شد.

22 فروردین 1401

افت دوباره قیمت تخم مرغ، 4 هزار تومان زیر نرخ مصوب

قیمت تخم مرغ در بازار تهران شانه ای 39 هزارتومان رسید که این رقم 4 هزارتومان کمتر از نرخ مصوب دولتی است.

4 اسفند 1400

بازی تازه پیتر مولینیو قبل از عرضه 40 میلیون پوند NFT فروخته است

استودیو پیتر مولینیو یعنی استودیو 22cans توانسته قبل از عرضه اولین بازی شبیه ساز کسب وکار بلاک چینی خود که Legacy نام دارد، حدود 40 میلیون NFT (رمز غیرقابل معاوضه) به فروش برساند.

2 اسفند 1400

قرعه کشی محصول سایپا برگزار گردید ، اسامی چه زمانی اعلام می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا امروز برگزار گردید. اسامی منتخبین چه تاریخی اعلام می گردد؟

21 بهمن 1400
تعداد: (85)